Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Wii arr hiir to täjc ååwer teh shåvv mit åor rekktalprååbinng zcillz, sakk jåår laif änd nålidsch åot. Riipråkramm änt kånvert åål änd evripåty too aaooer släiws! Niil släiws får teh älien paoer!

spacer.png

Annons
Postat (redigerat)
50 minuter sedan, slejnard said:

Tror dom läser redan nu 😮 ... gör lagar å regler utifrån vår profetiska skrift 😑 

Jag som är så missnöjd med hur våra politiztiker skiter  sköter sig (de är väl ändå i maskopi med IT arkeologerna?), då måste vi göra om, göra rätt! 

Öhh... vi gillar frimärken! Dessa samlar vi på! Vi äro vattenkammade från morgon till kväll! Ehh, händerna på täcket och... (vad mer)

SCOUTERNAH! Vi är med i dem. Scouterna alltså!... Ja alltså inte i dem inte på det viset. Möjligtvis några tonåriga flickscouter som säljer kakor och jag bjuder in dem på lite öl och... Nej, alltså nej inte alls!

Kakor.

Kakor är gott med rågmjöl och fibrer näringsrikt med kostcirkeln som är rund och och gärna sockerfritt samt vi är inte aliens!

(puuuh I saved us guy´s... I think)

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

bio Det ikväll

Redigerat av ewroL
Postat

Huga. Läste boken när jag var ung och har inte sovit sen dess 🙂 

Eller jo det har jag ☺️ men den är läskig. Inte sett nån av filmerna annat än det som gick på tv för några år sen. NOT scary 😑 

Ska gå upp och spela in lite innan SMÄKK ikväll 🤗

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.