Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

39 minuter sedan, slejnard said:

Ewrol! Skulle du vilja berätta mer om dom här mörkisarna? Är det demoner? Aliens? 👽

det beror på parallella liv som jag har så jag får problem

Dela på andra sajter

Annons
3 minuter sedan, Dark Of Light said:

Vad var det för fyllning? 😑

Dä va tjöttfährs!

På tal om mat; vad har ni för favoritkrydda? Personligen har jag oregano och vitlökspulver till nästan allt. Utom gröt!

Nu vart ja hungri’!😠

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, Dark Of Light said:

Vad var det för fyllning? 😑

Botox! 

3 minuter sedan, CHAE said:

Dä va tjöttfährs!

På tal om mat; vad har ni för favoritkrydda? Personligen har jag oregano och vitlökspulver till nästan allt. Utom gröt!

Nu vart ja hungri’!😠

Ja me! Och Basilika! 

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, Dark Of Light said:

DEN ÄR HÄR NU!!!!

FÖTTIHWÅ HÄSTAR!!!

LUFTCIRKULATION FÖFAN!

Hjodåh!

Herrejevvlar...

25 minuter sedan, Neosus said:

Botox! 

Ja me! Och Basilika! 

XD

Du och jag, Grahn🥰

Dela på andra sajter

52 minuter sedan, CHAE said:

Dä va tjöttfährs!

Nu vart ja hungri’!😠

Föredrar färsk vitlök men pulver går an. Oregano ja! Salt peppar å paprikapulver. Knorr Grillkrydda är god å! Sen upptäckte jag persilade för ett tag sen. Riktigt god till det mesta - salt, persilja, vitlök

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, slejnard said:

Föredrar färsk vitlök men pulver går an. Oregano ja! Salt peppar å paprikapulver. Knorr Grillkrydda är god å! Sen upptäckte jag persilade för ett tag sen. Riktigt god till det mesta - salt, persilja, vitlök

Knorr Krillgrydda är en klassiker!

Dela på andra sajter

Den "konstiga" sidan www.Hej.nu som har varit uppe sedan 2003. Först var det ett community i stil med lunarstorm sedan blev det bara en liten emoji på sidan. Som dessutom inte funkar att visas. Är fortfarande uppe!

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.