Gäst Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 39 minuter sedan, slejnard said: Ewrol! Skulle du vilja berätta mer om dom här mörkisarna? Är det demoner? Aliens? 👽 det beror på parallella liv som jag har så jag får problem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Oregano kom väl på 70-talet va eller? Va? Eller? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Va? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 2 minuter sedan, ewroL said: det beror på parallella liv som jag har så jag får problem Ok, blir som typ en mellanvärld, twilight zone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Just nu, Neosus said: Va? 😕 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Blir köttfärsbiffar pd! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Va var det konstigt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Nä de e jättegott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 1 timme sedan, Neosus said: Oregano kom väl på 70-talet va eller? Va? Eller? 😕 Jag kom igår men det kanske inte gills? 😳 1 timme sedan, slejnard said: Blir köttfärsbiffar pd! ☺️ Vad är det för tjött? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 29 minuter sedan, Neosus said: Nä de e jättegott! ☺️ 😄 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Just nu, Dark Of Light said: Jag kom igår men det kanske inte gills? 😳 Vad är det för tjött? 😑 Äljtjött 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Nu varte regnigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Regn på g här å! Inte än men. Bhule å mjölk ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Balls and milk 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 september 2019 Trådstartare Dela Postat 1 september 2019 Kul att se en gammal hederlig klassiker (fyllda paprikor) visas upp i TV-rutan bara så där🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Jamen det gjorde vi för inte så längesen. Gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Vad var det för fyllning? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 september 2019 Trådstartare Dela Postat 1 september 2019 3 minuter sedan, Dark Of Light said: Vad var det för fyllning? 😑 Dä va tjöttfährs! På tal om mat; vad har ni för favoritkrydda? Personligen har jag oregano och vitlökspulver till nästan allt. Utom gröt! Nu vart ja hungri’!😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 september 2019 Trådstartare Dela Postat 1 september 2019 Bubblare; givetvis har jag riven muskot till pot.moset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 8 minuter sedan, Dark Of Light said: Vad var det för fyllning? 😑 Botox! 3 minuter sedan, CHAE said: Dä va tjöttfährs! På tal om mat; vad har ni för favoritkrydda? Personligen har jag oregano och vitlökspulver till nästan allt. Utom gröt! Nu vart ja hungri’!😠 Ja me! Och Basilika! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 (redigerat) DEN ÄR HÄR NU!!!! FÖTTIHWÅ HÄSTAR!!! LUFTCIRKULATION FÖFAN! Hjodåh! Redigerat 1 september 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 september 2019 Trådstartare Dela Postat 1 september 2019 21 minuter sedan, Dark Of Light said: DEN ÄR HÄR NU!!!! FÖTTIHWÅ HÄSTAR!!! LUFTCIRKULATION FÖFAN! Hjodåh! Herrejevvlar... 25 minuter sedan, Neosus said: Botox! Ja me! Och Basilika! XD Du och jag, Grahn🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 58 minuter sedan, Dark Of Light said: Vad var det för fyllning? 😑 Köttfärs ris å svamp 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 52 minuter sedan, CHAE said: Dä va tjöttfährs! På tal om mat; vad har ni för favoritkrydda? Personligen har jag oregano och vitlökspulver till nästan allt. Utom gröt! Nu vart ja hungri’!😠 Föredrar färsk vitlök men pulver går an. Oregano ja! Salt peppar å paprikapulver. Knorr Grillkrydda är god å! Sen upptäckte jag persilade för ett tag sen. Riktigt god till det mesta - salt, persilja, vitlök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 51 minuter sedan, Neosus said: Botox! Ja me! Och Basilika! Va gott! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 september 2019 Trådstartare Dela Postat 1 september 2019 3 timmar sedan, slejnard said: Föredrar färsk vitlök men pulver går an. Oregano ja! Salt peppar å paprikapulver. Knorr Grillkrydda är god å! Sen upptäckte jag persilade för ett tag sen. Riktigt god till det mesta - salt, persilja, vitlök Knorr Krillgrydda är en klassiker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2019 Dela Postat 2 september 2019 Yepp’r 😎 kaffe.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 2 september 2019 Dela Postat 2 september 2019 Den "konstiga" sidan www.Hej.nu som har varit uppe sedan 2003. Först var det ett community i stil med lunarstorm sedan blev det bara en liten emoji på sidan. Som dessutom inte funkar att visas. Är fortfarande uppe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 september 2019 Dela Postat 2 september 2019 😑 mmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts