slejnard Postat 30 augusti 2019 Dela Postat 30 augusti 2019 Tack! Känns tonarten rätt Ewrol eller är det själva låten du inte håller med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 augusti 2019 Dela Postat 30 augusti 2019 2 timmar sedan, slejnard said: Tack! Känns tonarten rätt Ewrol eller är det själva låten du inte håller med? tonarten är rätt väg enligt mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 augusti 2019 Dela Postat 30 augusti 2019 (redigerat) Halvgammalt, ett par säsonger ute men ändå bra. Mindhunter på Netflix. En serie om seriemördare, halvt fiktivt, halvt om teh real deal. David Fincher har jobbat hårt med tonen i serien och gett skådespelarna mycket tid till repetitioner innan filmningarna. Painstaking but rewarding. Skrämmande men intelligent. Rekommenderas! Nu ska jag till och njuta av grannens lever med favabönor och ett glas chianti. Tjong. Redigerat 30 augusti 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 augusti 2019 Dela Postat 30 augusti 2019 Grannens lever?? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 augusti 2019 Dela Postat 30 augusti 2019 Vagott 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 augusti 2019 Dela Postat 30 augusti 2019 Blir å tända en eld å grilla korv! Ost & baconkorv ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 augusti 2019 Dela Postat 30 augusti 2019 Men vilken ost? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 augusti 2019 Dela Postat 30 augusti 2019 2 timmar sedan, Neosus said: Grannens lever?? 😳 Äh, ett halvhjärtat försök till att låta som Hannibal Lecter i "När Lammen Tystnar"... 1 timme sedan, slejnard said: Men vilken ost? 😳 Ja, precis!? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 augusti 2019 Dela Postat 31 augusti 2019 Idag blire loppis i Nystrand och sen kulturdag i Boden. Men först... KPD!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 31 augusti 2019 Go moron, Längstah🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 augusti 2019 Dela Postat 31 augusti 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 augusti 2019 Dela Postat 31 augusti 2019 Go morot! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 augusti 2019 Dela Postat 31 augusti 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 augusti 2019 Dela Postat 31 augusti 2019 Spelmansstämma i Boden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 augusti 2019 Dela Postat 31 augusti 2019 Fick sålt durspel å fiol ☺️ Bägge instrument som jag inte kan traktera. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 augusti 2019 Dela Postat 31 augusti 2019 Nya versionen. till nästa låt blire å göra melodin först i en mörkare tonart. tycker ändå detta vart luftigare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 augusti 2019 Dela Postat 31 augusti 2019 Låter bättre och mer kontrollerat men kan bli ännu bättre med ditt eget recept, mörkare tonart. Tänk mer David Coverdale bluesigt. Det känns initialt som om man tappar intensitet men det går att få till med röstkontroll och modulation, ung. som du gör vid 0,37. Lite rasp och att man får till en viss attityd. Skulle vara bättre om jag kunde ge exempel på något bra jag gjort där men det är tyvärr så att de bästa insp. med mig inte finns kvar längre. Det fanns mycket live insp. med mig som hade varit bra som exempel. Det gäller ju att hushålla med rösten live. Var inte rädd för att går "ner i källaren". Intensiteten, attityden ligger inte högt upp i registret, utan i något helt annat. Attityden och att tro på det man sjunger väger mer. En för jeffla bra låt det där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Tack dol. Många schyssta tips som jag tar till mig 👍 Nu stundar en kopp kaffe ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 12 timmar sedan, slejnard said: Nya versionen. till nästa låt blire å göra melodin först i en mörkare tonart. tycker ändå detta vart luftigare? Tja det här funkar lika bra. Skön låt verkligen. Ska lyssna igen! :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 (redigerat) Jag skulle oxå vilja göra musik igen. Jag fick min strupe blockerade för sång när jag var 20 år precis så det var inte så bra för mitt liv. En mörkis gjorde det. Redigerat 1 september 2019 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 😳 hmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 september 2019 Trådstartare Dela Postat 1 september 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: 😳 hmm... Yes, lite så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 5 timmar sedan, ewroL said: Tja det här funkar lika bra. Skön låt verkligen. Ska lyssna igen! 🙂 Tack Ewrol 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Ewrol! Skulle du vilja berätta mer om dom här mörkisarna? Är det demoner? Aliens? 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 😳😕👽💀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 (redigerat) 8 minuter sedan, Neosus said: 😳😕👽💀 Man undrar ju om inte Klorin skulle funka mot mörkisar också? 😳 Btw, jag synar och höjer med tjötthkåncerverh! Redigerat 1 september 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 (redigerat) 😑 Redigerat 1 september 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Isterbandsbiff och blodpudding... Sådana där barn finns inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 september 2019 Dela Postat 1 september 2019 Vagott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts