Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan, Neosus said:

Är det sant att det där är första Porschen? 😕

Jåh!

45 minuter sedan, Neosus said:

Har blivit beroende av GB Sandwich. Vad göra?? 🙁

Vänligen, Glassolist

Spelade du inte sologitarr men var missnöjd med bandet? Då borde väl glassolistandet vara en welcome break?

Dela på andra sajter

K̸̺̬̪͇͍̂͑̊̆͋̓̂̒̅̕͝V̶̡̤̗̬̖̞̼͆A̴̛̺̠̹̫̬͔̪͎̞͔̖̓̑͜ͅL̶̩͍̺̐̀͘̚M̴̛̰̟̠͍̱̹͔̹̚͜I̶̞̲̦̻̭̻̦͔̓̂̿̽̚G̷̢̧͖̺͙̖̹͉̮̘̭̱̲͈̓̂̽̓̓̓͐͝ͅŢ̴̧̛̞̪͚͍̬̳̜͕̓̀͑͗̚ͅ,̴͎̩̺̼͖̭̲̦̺̘̑̈́͒̍̌̄̉́̿͆͘͜͠ ̴̨̡̠̲̬̼͓̟̹̪̣̠͈́̔͑̎͑̅̋͜ͅK̷̤̝͇̗̀̾̈̈́̌̍̐̂͊̚͠ͅL̴͎̫̝̂͊͒̔̇͋͗͑̍̃͂̉̕I̵͚̣̜̤͒̆̏̽̊́͆̍͆̿̿̌̆͘B̶̼͆͗͆̈́̓̄̃͆̒̂̈̐͐͗B̵̨̺̻̭̮̻̪̖̰̝̘̏̊̈́̓̓͂̉̇͘͜I̷̟̪̳̦̲̯̗̖̲̣̽͌͜G̸̝̺̠̙̪̱̯̬̲̺̣̏̾̿̉͛̀̑̽Ț̶̯̫̪͕̖̻͎̖͊̃͑̊͌̆͛̓͆,̵̝̺̤͖͗̓͌͐̂̍̃͊̀͒̀̈͆ ̴̘̓̈́̈́̃͆̍̄͒̈́̑V̵̨̤̞̰̪͇́́͜Ȃ̵̢̟͚̭͚̱͓͒̑̀͗͛̽̚͝À̶̛̛͕̱͕̰̥̼̲̄̈́̐͛͊̐̏̅͌̈́͘͜͠ͅǍ̶͉̲̜̔̋͠Ŕ̵̡̼͙͈̮̣͖̠̥̜͚̹̫̺͆̑̈́͑̈́͋̆͒̈́͘̕͝͝͝M̶̨̱͍̼̫̥̫̰͓̻͕̲̫̯̒̎̆͆̄͛̔̚T̷͈̝̈́͋̍͆̈̊̃̑͑̆̀̎̚͘ ̵̪̇̏͌͘V̸̲͚̾̑͐̓͌͌̇̈̎͘̚͘̕͝͝Ä̶̛̠̯̘̮̇̐́̾̊͆͊̐̇Ḑ̷̧̨̛͇̗̭̳̙͖͓̓̏̌̑̐̓È̸̡͈͇̒̀̾̂͑̽̌̆̌́̑̒͘̚R̸̦̮̖̪̠̻̝̬͚̠̘͉̒́́̇̈̽̋̅̿̉̾͝͝!̵̤͂̐!̸̢̙͙̼̦̱͉̼̣̲͙͎͉̘̽̅̎̂̓͊́̊͛̕ͅ!̶̢̘͇̖̳̹͇͍̫̖̯͕̍̈́͗̉̊͒̋͛!̸̧̢̠̜͚̪̯͙̘̻͕̜̕

Dela på andra sajter

1 timme sedan, Dark Of Light said:

K̸̺̬̪͇͍̂͑̊̆͋̓̂̒̅̕͝V̶̡̤̗̬̖̞̼͆A̴̛̺̠̹̫̬͔̪͎̞͔̖̓̑͜ͅL̶̩͍̺̐̀͘̚M̴̛̰̟̠͍̱̹͔̹̚͜I̶̞̲̦̻̭̻̦͔̓̂̿̽̚G̷̢̧͖̺͙̖̹͉̮̘̭̱̲͈̓̂̽̓̓̓͐͝ͅŢ̴̧̛̞̪͚͍̬̳̜͕̓̀͑͗̚ͅ,̴͎̩̺̼͖̭̲̦̺̘̑̈́͒̍̌̄̉́̿͆͘͜͠ ̴̨̡̠̲̬̼͓̟̹̪̣̠͈́̔͑̎͑̅̋͜ͅK̷̤̝͇̗̀̾̈̈́̌̍̐̂͊̚͠ͅL̴͎̫̝̂͊͒̔̇͋͗͑̍̃͂̉̕I̵͚̣̜̤͒̆̏̽̊́͆̍͆̿̿̌̆͘B̶̼͆͗͆̈́̓̄̃͆̒̂̈̐͐͗B̵̨̺̻̭̮̻̪̖̰̝̘̏̊̈́̓̓͂̉̇͘͜I̷̟̪̳̦̲̯̗̖̲̣̽͌͜G̸̝̺̠̙̪̱̯̬̲̺̣̏̾̿̉͛̀̑̽Ț̶̯̫̪͕̖̻͎̖͊̃͑̊͌̆͛̓͆,̵̝̺̤͖͗̓͌͐̂̍̃͊̀͒̀̈͆ ̴̘̓̈́̈́̃͆̍̄͒̈́̑V̵̨̤̞̰̪͇́́͜Ȃ̵̢̟͚̭͚̱͓͒̑̀͗͛̽̚͝À̶̛̛͕̱͕̰̥̼̲̄̈́̐͛͊̐̏̅͌̈́͘͜͠ͅǍ̶͉̲̜̔̋͠Ŕ̵̡̼͙͈̮̣͖̠̥̜͚̹̫̺͆̑̈́͑̈́͋̆͒̈́͘̕͝͝͝M̶̨̱͍̼̫̥̫̰͓̻͕̲̫̯̒̎̆͆̄͛̔̚T̷͈̝̈́͋̍͆̈̊̃̑͑̆̀̎̚͘ ̵̪̇̏͌͘V̸̲͚̾̑͐̓͌͌̇̈̎͘̚͘̕͝͝Ä̶̛̠̯̘̮̇̐́̾̊͆͊̐̇Ḑ̷̧̨̛͇̗̭̳̙͖͓̓̏̌̑̐̓È̸̡͈͇̒̀̾̂͑̽̌̆̌́̑̒͘̚R̸̦̮̖̪̠̻̝̬͚̠̘͉̒́́̇̈̽̋̅̿̉̾͝͝!̵̤͂̐!̸̢̙͙̼̦̱͉̼̣̲͙͎͉̘̽̅̎̂̓͊́̊͛̕ͅ!̶̢̘͇̖̳̹͇͍̫̖̯͕̍̈́͗̉̊͒̋͛!̸̧̢̠̜͚̪̯͙̘̻͕̜̕

Fuck sake, DoL!!!!!

Dela på andra sajter

Bra låt, återigen sänk tonarten för sången. Låter lite "helium/smurfig" emellanåt. Har ju framfört den formen av kritik på din sång tidigare. Vem fan är jag att ge sångtips men...om du ligger i en tonart där du bekvämt har svängutrymme åt både upp och ner ung. lika mycket så skulle det låta mindre ansträngt. Det ligger liksom precis på gränsen i ref. nästan konstant.

Utöver det... mycket bra låt där!!! När kommer den på svenska!? 😎

Bra jobbat!!!!!!

Dela på andra sajter

Du behöver verkligen inte skala av något. Jag delar samma uppfattning som DoL va det gäller tonart.

I bandet har vi stämt ned en halv ton så att våran sångare ska komma rätt... Något sådant tror jag att du ska göra oxå, Slej! 

Bra låt! 👍 

Dela på andra sajter

16 timmar sedan, Dark Of Light said:

Bra låt, återigen sänk tonarten för sången. Låter lite "helium/smurfig" emellanåt. Har ju framfört den formen av kritik på din sång tidigare. Vem fan är jag att ge sångtips men...om du ligger i en tonart där du bekvämt har svängutrymme åt både upp och ner ung. lika mycket så skulle det låta mindre ansträngt. Det ligger liksom precis på gränsen i ref. nästan konstant.

Utöver det... mycket bra låt där!!! När kommer den på svenska!? 😎

Bra jobbat!!!!!!

Lyssna inte på mig men jag håller inte med det här.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.