Neosus Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 11 minuter sedan, slejnard said: blir spagetti å köttfärs för tredje gången denna vecka te lunch! 😑 gör du rätt i ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 Tjötthfersch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 16 timmar sedan, Fidden said: Jag röstar FÖR surströmming. Det är bra grejer. Tror ni jag kan vara en norrlänning född på fel plats? 16 timmar sedan, slejnard said: Röstar också FÖR! / Göteborgaren ☺️ 12 timmar sedan, CHAE said: Bleh😏 /Smålänning (som dock föddes i Südamerikatt) Finnländare i Västra Götalandslän som jag är och med ovanstående i åtanke så undrar man ju om ingen av oss är där vi borde!?😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 när för nu är vi HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 bra band! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 Schuu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 Åttahhhh ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 snart semester en vecka! Blir bara chilla -_- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 vad säger ni om sushi då? Köpt på Ica å ska äta te meddah. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 Schuuu...shi e gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 24 minuter sedan, slejnard said: vad säger ni om sushi då? Köpt på Ica å ska äta te meddah. Fortsätter att rösta för. Hur blir det här nu, är jag asiat då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2019 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 😄 Ah, har provat sushi och kommit fram till att det finns inga asiatiska gener i mig. Iaf gällande det. Annars är asiatiskt micket gått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 Ja älskar torsk är jag norrman då? VA?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2019 (redigerat) 1 minut sedan, Neosus said: Ja älskar torsk är jag norrman då? VA?? DoL replying in 5...4...3...2...1😆 Redigerat 22 augusti 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 Fick åka båt i piteälven å fiska! Fick dock inget. Inte sambon heller. För hon var inte med 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 Fiskar du sushi i piteälven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 augusti 2019 Dela Postat 22 augusti 2019 1 timme sedan, Neosus said: Ja älskar torsk är jag norrman då? VA?? Ja djävlar...😄 1 timme sedan, slejnard said: Fick åka båt i piteälven å fiska! Fick dock inget. Inte sambon heller. För hon var inte med 😑 Hon fick inte vara med menar du? Inget att skämmas för att hon är en bättre fiskare än du 😑 Btw... Ooosssst! De har ost på ICA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 23 augusti 2019 Dela Postat 23 augusti 2019 Jag vet ett yrke som skulle passa Grahn om han nu älskar torks..... 🤔 ⚠️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 23 augusti 2019 Dela Postat 23 augusti 2019 Fyra månader kvar till JVM och nyår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 23 augusti 2019 Dela Postat 23 augusti 2019 7 timmar sedan, Dark Of Light said: De har ost på ICA! Ser ju ut som Finland på 80talet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 augusti 2019 Dela Postat 23 augusti 2019 9 timmar sedan, Linus said: Fiskar du sushi i piteälven? ☺️ ja färdigfileead 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 augusti 2019 Dela Postat 23 augusti 2019 Morn å KPD btw 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 augusti 2019 Dela Postat 23 augusti 2019 Och var är pico? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 augusti 2019 Dela Postat 23 augusti 2019 Köpte Sandberg bas av en kompis så nu är min arbetshäst till salu. Kom å köp! https://mobil.blocket.se/annons/norrbotten/elbas_ltd/85866331 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 augusti 2019 Dela Postat 23 augusti 2019 2 timmar sedan, -k9- said: Ser ju ut som Finland på 80talet... Nåja, men det är bra svenskt ändå att allt är näringsberäknat och uppstyrt med datamaskin på kärt DDR vis ☺️ Många i filmen verkar ha lida av vanföreställningar och tvångstankar. Butikschefen Fredriksson visar ett i moderna mått mätt, högst opassande intresse för barnet i barnvagnen i början av filmen. Kunderna rabblar upp vad de radar upp på den där pinsamt lilla varusnurran och kassörskan sitter och analyserar högst intresserat deras inköp. Hon blir uppenbarligen bitter när det lastas upp frukt och grönt men avspänd när kunderna köper chips och gräddfil. Undrar vad hon skulle tänka om man radade upp skithuspapper och kondomer på disken? Samt frågeställningarna över varför man handlar på ICA. Observera att limpor delas på kommando! Man får vid runt fyra minuters strecket sköna porrfilms vibbar, man vill ju se hur festen fortlöper. Får glasögon Janne sätta på Ylvas lillasyster? Får blondin Eva äntligen Doris till sängkamrat? Blir det någon ormgrop eller??? Vem var målgruppen för denna bisarra film? Blivande ICA handlare? Är de inte redan frälsta? Knappast vi konsumenter som skulle generat skruva oss i biobänkarna om denna rulle visades innan "Utan Trosor I Tyrolen". Reklam fanns ju inte i TV sammanhang då. En märklig produktion. KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts