slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Uppe i ottan å ingen KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 PT!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 KPD åtgärdat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 On 2019-08-12 at 21:10, CHAE said: Vad är din befattning? Klockmiffo? Min befattning i .. Längsta? 😳 hm.. Kapten? 😕 xD Nämen är Produktutvecklare, som innebär mekanisk konstruktion, design, bygga, testa kostnadskalkyler, projektledning etc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Spännande! 🙂 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 17 augusti 2019 23 minuter sedan, Memphis said: Min befattning i .. Längsta? 😳 hm.. Kapten? 😕 xD Nämen är Produktutvecklare, som innebär mekanisk konstruktion, design, bygga, testa kostnadskalkyler, projektledning etc. Oooh fancy! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Häftigt memf! 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Var till musikaffären idag men de har ingen Furch 🙁 Provade några men blir mer å mer sugen å beställa en. Man har ju ändå 2v ångerrätt ... så få se då ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Eller så åker en till skellefte å provar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Eller ume! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 ...eller så beställer du en på internätet. 🙂 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 OM jag inte minns fel så var det en Furch min brors son köpte en gång i tiden.. Tyckte den var helt okej. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Ostmacka på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Tanken var iallafall att om man provspelar först så märker man om den passar. Gitarrerna kan låta hur bra som helst men passar den inte i händerna så låter det bajs ändå. Vänligen, Smart Pojke 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 2 timmar sedan, Neosus said: Tanken var iallafall att om man provspelar först så märker man om den passar. Gitarrerna kan låta hur bra som helst men passar den inte i händerna så låter det bajs ändå. Vänligen, Smart Pojke 😑 Jo så är det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 2 timmar sedan, Neosus said: ...eller så beställer du en på internätet. 🙂 👍 Ja det luuuuuutar åt det. Frågan är vilken som är bättre av dessa? Skiljer 6000kr i pris men det sitter inte fast där...har nån pryl att sälja å! https://www.4sound.se/gitarr/westerngitarr/furch-green-plus-dc-sr-easvtc https://www.4sound.se/gitarr/westerngitarr/furch-millenium-d19-cm-ce milleniumserien är föregångare till deras nya rainbow serie som har tagit allt ett steg längre 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 I dont really know wich one is the best! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Neosus goes international Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 ..ostmacka på det? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 17 minuter sedan, Neosus said: ..ostmacka på det? 😕 Men vad ska du ha på? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 19 minuter sedan, Neosus said: I dont really know wich one is the best! Men vem vet då? 🤔 du är ju... 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 😊 😄 Nejdå jag är bara Gud! 🤘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 7 timmar sedan, Memphis said: Min befattning i .. Längsta? 😳 hm.. Kapten? 😕 xD Nämen är Produktutvecklare, som innebär mekanisk konstruktion, design, bygga, testa kostnadskalkyler, projektledning etc. Gör ni klockor? Anställ Donald Trump, så jänkarna blir av med honom någon gång. Ni kan titulera honom clockwork orange. Fast nu ser jag att ni designar kabinett. Kanske kan locka trumpen det också. Please Mr President, can you help us form our cabinet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Det låter som det är barn på besök i lägenheten ovanför, klampar och springer runt som tusan. Problemet är bara att jag bor på översta våningen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Spöken? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Jag har nog bara lite tomtar på loftet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 Blir Storforsen en sväng imorn. Fint där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 17 augusti 2019 Dela Postat 17 augusti 2019 1 timme sedan, Fidden said: Gör ni klockor? Anställ Donald Trump, så jänkarna blir av med honom någon gång. Ni kan titulera honom clockwork orange. Fast nu ser jag att ni designar kabinett. Kanske kan locka trumpen det också. Please Mr President, can you help us form our cabinet? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts