Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
On 2019-08-12 at 21:10, CHAE said:

Vad är din befattning? Klockmiffo?

Min befattning i .. Längsta? 😳 

hm.. Kapten? 😕 

xD

Nämen är Produktutvecklare, som innebär mekanisk konstruktion, design, bygga, testa  kostnadskalkyler, projektledning etc. 

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, Memphis said:

hm.. Kapten? 😕 

xD

Nämen är Produktutvecklare, som innebär mekanisk konstruktion, design, bygga, testa  kostnadskalkyler, projektledning etc. 

Oooh fancy!

• Haha 1
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, Neosus said:

...eller så beställer du en på internätet. 🙂 👍 

Ja det luuuuuutar åt det. Frågan är vilken som är bättre av dessa? Skiljer 6000kr i pris men det sitter inte fast där...har nån pryl att sälja å! 

https://www.4sound.se/gitarr/westerngitarr/furch-green-plus-dc-sr-easvtc

https://www.4sound.se/gitarr/westerngitarr/furch-millenium-d19-cm-ce

milleniumserien är föregångare till deras nya rainbow serie som har tagit allt ett steg längre 🤔

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, Memphis said:

hm.. Kapten? 😕 

xD

Gör ni klockor? Anställ Donald Trump, så jänkarna blir av med honom någon gång. Ni kan titulera honom clockwork orange.

Fast nu ser jag att ni designar kabinett. Kanske kan locka trumpen det också. Please Mr President, can you help us form our cabinet?

Dela på andra sajter

1 timme sedan, Fidden said:

Gör ni klockor? Anställ Donald Trump, så jänkarna blir av med honom någon gång. Ni kan titulera honom clockwork orange.

Fast nu ser jag att ni designar kabinett. Kanske kan locka trumpen det också. Please Mr President, can you help us form our cabinet?

xD

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.