Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

46 minuter sedan, Micke H said:

Naaaw. 🥰 

Ehm...jag har fått en stövel kastad i ansiktet på scenen i Gotland, fått en kyss på scenen i Birmingham och fått ligga i Gdansk. (Inte på scenen.) 😱

Där ser man. Själv fick jag mig en kyss på armen när jag stövlade för nära ett elstängsel här om dagen. Ställde till en jävla scen och fick ligga ner en stund innan jag kunde fortsätta.

Eller nä, men det känns som något som jag skulle kunna göra. Förutom att lägga mig ner i en hage. Verkar ju sjukt ohygieniskt. Lite som att ligga i Gdansk. (fast det säger jag bara av ren avundsjuka för att jag inte fått ligga i Gdansk)

Dela på andra sajter

Annons
26 minuter sedan, Neosus said:

Ahaaa... Danskar på G!

/Smart 

Låter lite som något från gäster med gester...

"Danskar på G åker till Gdansk och dansar polska med polarna".

Johannes Brost sitter och tutar i sin plastflöjt. Inga Gill drar i tofsen.

Redigerat av Fidden
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, Micke H said:

Naaaw. 🥰 

Ehm...jag har fått en stövel kastad i ansiktet på scenen i Gotland, fått en kyss på scenen i Birmingham och fått ligga i Gdansk. (Inte på scenen.) 😱

Låter...produktivt😳😆

3 timmar sedan, Fidden said:

Där ser man. Själv fick jag mig en kyss på armen när jag stövlade för nära ett elstängsel här om dagen. Ställde till en jävla scen och fick ligga ner en stund innan jag kunde fortsätta.

Eller nä, men det känns som något som jag skulle kunna göra. Förutom att lägga mig ner i en hage. Verkar ju sjukt ohygieniskt. Lite som att ligga i Gdansk. (fast det säger jag bara av ren avundsjuka för att jag inte fått ligga i Gdansk)

Fidden!!!😮

Sopa🥰 Nåja, det verkar ju vara hopp om livet.

9 minuter sedan, Memphis said:

Yes exakt så Chae 🥰 

Vad är din befattning? Klockmiffo?

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.