Dark Of Light Postat 10 augusti 2019 Dela Postat 10 augusti 2019 212✔️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 augusti 2019 Dela Postat 10 augusti 2019 🎅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 augusti 2019 Dela Postat 10 augusti 2019 😄 awesome party å det är inte slut än 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 Sleepy slej 😑 riktigt skojsiga jam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 Morn å KPD!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2019 Inte helt oväntat hoppar Trump på konspirationståget ang Epstein. Shocker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2019 9 timmar sedan, slejnard said: Sleepy slej 😑 riktigt skojsiga jam! Nu ska du bara glömma bort allt dumt du sa och gjorde för att kunna göra om det nästa år igen🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 Det förstör musiken när rösterna är overprocesserade i dagens mainstream musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 1 timme sedan, CHAE said: Inte helt oväntat hoppar Trump på konspirationståget ang Epstein. Shocker! Det skulle ta sig riktigt om han också vore inblandad in the dirty deeds... Oroligt i både Hong Kong och Moskva, speciellt det sist nämnda blir intressant att följa. Hur långt vågar Putin gå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 2 timmar sedan, CHAE said: Nu ska du bara glömma bort allt dumt du sa och gjorde för att kunna göra om det nästa år igen🙂 Jamen eller hur 😄 ...fast jag spelade mest på gura.. kanske var dumt gjort 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 2 timmar sedan, CHAE said: Inte helt oväntat hoppar Trump på konspirationståget ang Epstein. Shocker! Kort resumé tack! Inte hängt på detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2019 (redigerat) 3 timmar sedan, Dark Of Light said: Det skulle ta sig riktigt om han också vore inblandad in the dirty deeds... Oroligt i både Hong Kong och Moskva, speciellt det sist nämnda blir intressant att följa. Hur långt vågar Putin gå? Mm det vore ju krejer det😄 HK-studenterna (m fl) går bananer och kravallpolisen slår ned protesterna med våld. Säga vad man vill om kravallpolisen men det är nog bara i HK som polisen påar tårgasattack med plakat och skyltar😆 Hmm, Putin går inte längre; han puttrar runt med mc numera😳 Är det där mc-gänget Putins SA? I Norge går en tablettad tjomme in i en moské och börjar knalla vilt omkring sig. ”Valhall väntar” skrev han kort innan dådet och jag får en känsla av att han räknade med att bli nedskjuten av polisen. I stället fick han en 65-årig farbror på huvudet. #failvik Skönt att det inte blev en fullskalig shooting med massor av döda och skönt att de plockade in fanskapet. Redigerat 11 augusti 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2019 29 minuter sedan, slejnard said: Jamen eller hur 😄 ...fast jag spelade mest på gura.. kanske var dumt gjort 🤔 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2019 30 minuter sedan, slejnard said: Kort resumé tack! Inte hängt på detta Ska äta smörrrghåstårtha nu; DoL har ingenting att göra så han krejar krejen snart☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 Jag ska äta hallontårta nu, Neo har inget att göra så han krejar krejen snart☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 Hahaha 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 Jag ska äta ostmacka... så jag krejar den krejen jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 😑☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 54 minuter sedan, Neosus said: Jag ska äta ostmacka... så jag krejar den krejen jag. Hrm... Vad är det för pålägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2019 1 minut sedan, Dark Of Light said: Hrm... Vad är det för pålägg? Kaviar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 13 minuter sedan, CHAE said: Kaviar. Nej, nej, det är ju en ostmacka! Han ska svara ost! Sedan ska jag fråga vilken sort och han ska vela lite mellan Hushålls eller Grevé innan han bestämmer sig för Präst. Så har vi alltid gjort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 precis! du kan ju inte börja ändra NU CHAE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 EXAKT!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 ...så därför blir det Västerbo... neeej jag menar Präst..ost. Såatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 Trivs så jävla bra på Fractal Design! 😄 Roligt gäng, kreativt och skoj. Såatte, nu vet ni ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2019 Dela Postat 11 augusti 2019 Vagott! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts