Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Blev 10 timmar filmande igår. Var av tre innebar krypa, ligga och åla runt i snön för mig... brrrr! ☺️

Postat
11 timmar sedan, slejnard säger:

Härligt! 😳 😄 

var det nån film ni spelar in med hundarna? 

Några av mina polare som har ett filmbolag som sysslar mest med reklam och samhällsinformation fick för sig att de ska spela in en western film (kortfilm) och de ville ha en varg med i filmen. Så jag fick göra allt för att hålla hunden i bild medans jag själv inte skulle synas alls. 

Postat

Lite sugen på att göra bort mig och köpa en strata från 75. Vet ju att det var usla år för strator, men ändå... ?

Postat
12 timmar sedan, -k9- säger:

Några av mina polare som har ett filmbolag som sysslar mest med reklam och samhällsinformation fick för sig att de ska spela in en western film (kortfilm) och de ville ha en varg med i filmen. Så jag fick göra allt för att hålla hunden i bild medans jag själv inte skulle synas alls. 

🙁 Jag som såg lite.... naknare studier framför mig.

Postat
6 minuter sedan, Dark Of Light säger:

🙁 Jag som såg lite.... naknare studier framför mig.

Tyvärr! Kanske nästa gång... ?

Postat
16 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Äntligen en dokumentär om längstah, anno nådens år 1950 (ja, tråden fanns redan då men i intervjuform)

Intressant video ändå. 

Postat
3 timmar sedan, -k9- säger:

Intressant video ändå. 

Ja visst är den. Ok, lite tragikomiskt kan det allt bli med dessa människoöden men tänk ändå vilken lycka på sitt finurliga sätt och vis. Det kanske inte blir "något stort" av sådana här människor men de ser allt det stora i det lilla. Resten ändrar de till att passa dagsformen. Allt är en chimär, en hägring. Men ändå fullt på riktigt. Fascinerande.

Kpd!

Postat

Ostus är ju Neosus titel. Så pass mycket minns jag ifrån längstas bibelskola. ☺️

Postat
1 minut sedan, Dark Of Light säger:

Jaha jah... Ja den hoppade ju jag som bekant över. 😄

?

Postat
11 minuter sedan, slejnard säger:

Just ja 😄 

vart kyckling å ris pd med en kopp akffe å äppelmunk 😮 

Blir chicken nuggets och pommes här. ?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.