Dark Of Light Postat 5 augusti 2019 Dela Postat 5 augusti 2019 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2019 Dela Postat 5 augusti 2019 (redigerat) Räkna med minst en skjutning/dag. Bara de grövsta når Spexpressen, Aftonhoran och de andra skvaller tidningarna här. Redigerat 5 augusti 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2019 Dela Postat 5 augusti 2019 Gig gakk gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2019 Dela Postat 5 augusti 2019 Hmmmm..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2019 Dela Postat 5 augusti 2019 26 minuter sedan, -k9- said: Oj! Hörde att det varit 251 masskjutningar i ÚSA bara i år... BARA I ÅR?! Vad ska man säga? Vad ska man göra? Vad ska man ä.... 😳 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2019 Dela Postat 5 augusti 2019 2 minuter sedan, slejnard said: Gig gakk gott Härligt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2019 Dela Postat 5 augusti 2019 Japp! 👍🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 5 augusti 2019 Dela Postat 5 augusti 2019 23 timmar sedan, Dark Of Light said: Låter ju perfekt. Å andra sidan är jag en jeffel på massage... sägs det. Hmm, jaså? 23 timmar sedan, CHAE said: Jo man tackar! Vad du än tagit tar jag två av det, tack😆 G’natt Vad det än var så behöver jag också fler, för ikväll är jag nere i epätoivon kuilu. 🙁 (DoL kan översätta om det behövs.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 5 augusti 2019 Dela Postat 5 augusti 2019 Oj! Råkade stöta på denna musikklassiker: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2019 1 timme sedan, SnigelDynamit said: Hmm, jaså? Vad det än var så behöver jag också fler, för ikväll är jag nere i epätoivon kuilu. 🙁 (DoL kan översätta om det behövs.) Nej, nej, nej don’t get him started Jag killgissar på något av det negativa slaget. Jag ordinerar hallongbåtar, en kittel ungersk gulasch samt Bridgeblandning😑 (Är det någon som minns när Bridgeblandning-förpackningen var av kartong?😮) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2019 5 timmar sedan, Dark Of Light said: Jag ska Timella om ett par veckor. Frågan är huruvida badtunnan eller sällskapet kommer att känna sig kränkta?😕 5 timmar sedan, Dark Of Light said: Jättbra... Men hur kommer man ur bilen? Kärran måste höjas så man får svängrum med dörrarna... 5 timmar sedan, Neosus said: Hmmmm... just de... där sa du något... 😳 5 timmar sedan, Neosus said: Hmmmmm........ 4 timmar sedan, Dark Of Light said: Ja där satt den! Snillen spekulerar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Morn och den där svarta sörjan ni kallar kaffe ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 8 timmar sedan, CHAE said: Nej, nej, nej don’t get him started Jag killgissar på något av det negativa slaget. Jag ordinerar hallongbåtar, en kittel ungersk gulasch samt Bridgeblandning😑 (Är det någon som minns när Bridgeblandning-förpackningen var av kartong?😮) Bridgeblandning!? Det är i likhet med kakor för gamla kärringar 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2019 27 minuter sedan, Dark Of Light said: Bridgeblandning!? Det är i likhet med kakor för gamla kärringar 😳 Yep’r Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Hmmmm...... 😳 KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Schuu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Åttah! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Kay, pee and the D on that! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Kaj, Pissa och Dagen D på det! De va den svenska översättningen alltså. ☺️ ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Hahaha 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 Såg precis Snowden! Ja, filmen alltså. Bra skit, finns på Nätthflicks! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2019 Dela Postat 6 augusti 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts