Neosus Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 3 minuter sedan, slejnard said: Jå alltså dom har i Lule. Får nog åka dit å prova. Aha dä finns där ja! Dä ä bra dä! 🤘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 PT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 E de Musikanten dom har där förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 2 augusti 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: Jag som tyckte att det där var det mognaste inlägget på länge!? 😄 Du har väl hälsat "hann sum har har hann´úmmett" att förutsättningen för att ett forum ska fungera är att den... fungerar? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 4 timmar sedan, Neosus said: PT!! Hur gick teh radiogigget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 4 timmar sedan, Neosus said: E de Musikanten dom har där förresten? Japp de e de! Nu e vi å fiskar där vi brukar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 Vid vattnet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 32 minuter sedan, Dark Of Light said: Hur gick teh radiogigget? Halv svajigt som vanligt men ganska bra! Bra svaj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 Steve Svaj är mitt artistnamn.... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 41 minuter sedan, Neosus said: Halv svajigt som vanligt men ganska bra! Bra svaj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 3 timmar sedan, Dark Of Light said: Vid vattnet? 😕 Vadå? Kan man de 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 tycker att Furch är OK i de flesta fallen. De jag har haft har varit ganska tjocka i mellanregistret men det har jag kunna fixa bara genom att använda mikronplaceringar för att slippa burkigheten. En jumbo jag hade var jag sjukt nöjd med basen och att den inte var så toppig utan diskanten var kontrollerad och färdig EQ:ad, men mellanregistret var även på den lite väl tjockt för min smak. Men för dom pengarna skulle jag nog kolla på en Taylor istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 Särskilt Taylor guror med den lite mindre kroppen gillar jag som studiogitarr. Lagom botten och lagom topp för att hitta det man behöver i studion. Men jag gillar inte Taylors X-bracing (efter bara en dags testande dock) då jag tycker att även om de låter mer så blir det inte lika snyggt och balanserat ljud som med vanliga V-bracing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 12 timmar sedan, CHAE said: Glöm inte att torka dig nu, okej😑 * * * @-k9- Välkommen tillbaka🙂 Tack you! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 Ska åka å prova några olika så få se då ☺️ gitarrer alltså 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti 2019 Dela Postat 2 augusti 2019 En regnbåge so far 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 2 augusti 2019 🏳️🌈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 6 timmar sedan, slejnard said: Ska åka å prova några olika så få se då ☺️ Gjorde det en hel dag när jag ärvde efter min mor. Blev tillslut en Taylor för mig. Valde bort de dyraste av dem då deras störta fördel var att de lät högre men inte alltid bättre, tycker jag. Landade på en Taylor 312ce i mitt fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 Ok. Morn o Kåpede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 we made it all this way, to the coffee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 Måste vara jag neosus eller dol va ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti 2019 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2019 1 timme sedan, slejnard said: Måste vara jag neosus eller dol va ☺️ The usual suspects😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 Tror att jag måste sova lite middag... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 Fast föst måste jag nog äta... bara så att ni kan notera det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 29 minuter sedan, Neosus said: Men man behöver väl inte betala TV licens längre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 43 minuter sedan, -k9- said: Men man behöver väl inte betala TV licens längre? 😛 Närå. Ingen risk att man får en snigel på ögat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 Vilken prisklass låg furchen du provade k9? Har fått höra att de spelar ut både Taylor och Martin i samma prisklass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti 2019 Dela Postat 3 augusti 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts