-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 1 timme sedan, slejnard säger: Skulle vara kul om du gick in och jämförde mixarna k9. Gjorde lite annorlunda på den senare Sir, Yes sir! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Var för trött i öronen för att kunna lyssna just nu. Har suttit och spelat dataspel och har överansträngt hörandet just nu. Ska lyssna senare igen. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Gott! Gott även med en pizza ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Jag har Telia 100/100 fiber. Dyrt så inni helvitte. Och Telia kontantkort. Billigt så inni helvitte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Lite gott å blandat då ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Jaha! Då har min vovve Angus jobb på onsdag. Han ska spela varg på natten. Synd att jag inte bara kan skicka i väg honom ensam och tjäna pengar åt mig. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 7 timmar sedan, slejnard säger: Gott! Gott även med en pizza ☺️ Får bli en El Pazo här med. Men nu får du sluta komma med dina frestelser tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 2 timmar sedan, Neosus säger: Jag har Telia 100/100 fiber. Dyrt så inni helvitte. Och Telia kontantkort. Billigt så inni helvitte. Jag gillar Telia. Kör på halvårskortet själv. Skönt att bara betala var 6:e månad och så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Ska lyssna på mixen snart med Slej. Måste iväg och köpa fiskpinnar till mina hundar först bara. De är så inkörda på frysta fiskpinnar till kvällen att de steppar runt här inne och tycker att det ta mig tusan är dags för varsin nu. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Härligt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 Morn å KPD 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 (redigerat) Gomorron gomorron gomorron Tisdag och fortfarande februarledig. Kpd kpd kpd Nu blommar krokusen Redigerat 19 februari 2019 av Algotezza Felstavat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 Så fint. Länge kvar tills våren är här. Märgben å ris pd 😑 åsså lite rep ikväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 1 timme sedan, slejnard säger: Så fint. Länge kvar tills våren är här. Märgben å ris pd 😑 åsså lite rep ikväll! ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 1 timme sedan, Dark Of Light säger: ??? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 Skrev just till Logitech och klagade på att USB sändaren/mottagaren är trasig och inte nyser längre... ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 Nu lyser, skulle det ju stå. Undrar om de kommer tro att jag tror att mitt headset dog av ett datavirus och nös ihjäl sig. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 Låter bättre med den ny mixen på låten Slej. Vet inte vad du gjort, eller om det bara är spotify som har en bättre kvalité på uppspelningarna. Lät varmare där och så lät det lite som att du skruvat lite på körerna och fått dem snyggare. Ska lyssna mera aktivt och se om jag hittar mer att skriva om det sedan. Men det låter mycket bättre nu tycker jag. Kan till viss del ha att göra med min lyssning här med. Kan hända att mina monitorer inte var helt inspelade förut. Om man nu ska tro på att de behöver spelas ett tag för att låta rätt, vilket jag ju tror iofs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 2 timmar sedan, Dark Of Light säger: ??? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 44 minuter sedan, -k9- säger: Låter bättre med den ny mixen på låten Slej. Vet inte vad du gjort, eller om det bara är spotify som har en bättre kvalité på uppspelningarna. Lät varmare där och så lät det lite som att du skruvat lite på körerna och fått dem snyggare. Ska lyssna mera aktivt och se om jag hittar mer att skriva om det sedan. Men det låter mycket bättre nu tycker jag. Kan till viss del ha att göra med min lyssning här med. Kan hända att mina monitorer inte var helt inspelade förut. Om man nu ska tro på att de behöver spelas ett tag för att låta rätt, vilket jag ju tror iofs. Tack k9! Tog bort lite middle på basen som gjorde det mindre grötigt och skruvade ner körerna ett snäpp samt höjde sologitarr ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 februari 2019 Dela Postat 19 februari 2019 Svarade i rätt tråd innan jag gick in här och läste. Tänkte att det kanske var kul att få svaret där istället. Med den nya mixen så gifte sig låten med trummorna med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2019 Dela Postat 20 februari 2019 Jåh! Kul att du svarade och gillade nya mixen. Ska in å svara där sen. Nu stundar morgonkaffe 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 20 februari 2019 Dela Postat 20 februari 2019 Själv ska jag packa alla koppel och sådant vi behöver vid filminspelningen i eftermiddag/kvällen. Sen ska jag försöka få två timmar sömn tänker jag. Skönt att det är plusgrader ute nu i alla fall. Hoppas bara att vi hittar snö nog för att kunna filma bara... ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 februari 2019 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2019 Blåsippor har siktats i Västervik😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2019 Dela Postat 20 februari 2019 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 20 februari 2019 Dela Postat 20 februari 2019 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari 2019 Dela Postat 20 februari 2019 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 februari 2019 Dela Postat 20 februari 2019 Oboy, oboy, oboy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2019 Dela Postat 20 februari 2019 Vilket vackert väder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2019 Dela Postat 20 februari 2019 mjölk å macka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts