slejnard Postat 30 juli 2019 Dela Postat 30 juli 2019 Alldeles strax så 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juli 2019 Dela Postat 30 juli 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 30 juli 2019 Snyyyyyyyggt Slej😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juli 2019 Dela Postat 30 juli 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juli 2019 Dela Postat 30 juli 2019 ☺️ Guudars vad skönt med lite svalare luft nu. Det har varit dryga 30 gradigt i dagar här. Visst gillar jag sol men någon måtta får det vara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 30 juli 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: ☺️ Guudars vad skönt med lite svalare luft nu. Det har varit dryga 30 gradigt i dagar här. Visst gillar jag sol men någon måtta får det vara... Äh, jag tycker att det är på tok för kyligt med ynka 16 plusgrader😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juli 2019 Dela Postat 30 juli 2019 Jåh! Vi har rökt fisk olika sorter. Satans så gott! Torsk makrill abborre och regnbåge. Vikken fest de blev 🙂 Nu ladda för allsång kl 19! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juli 2019 Dela Postat 30 juli 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juli 2019 Dela Postat 30 juli 2019 precis så 😂 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juli 2019 Dela Postat 30 juli 2019 Härlig allfjong i parken. Kyligt å blåsigt men 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juli 2019 Dela Postat 30 juli 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 morn å kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 Rökt fisk te lunch ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 2 timmar sedan, slejnard said: Rökt fisk te lunch ☺️ Crystal lax is a helluva drug! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 1 minut sedan, Neosus said: En fransk konstruktion ser jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 OMG! Schlejnard är schnygg! 😮 Varför har ni inte berättat det här tidigare? Vet hans fru om detta? Vad säger makrillen? Sista dagen av semestern pågår så jag tänker i ren protest ligga i sängen och titta på en film om diverse vulkaner i universum. Efter det svampar i universum. Efter det något annat i universum. Snällt av universum att åtminstone avsluta min semester med en kall och gråmulen dag, hade det varit sol hade jag inte stått ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 Thanks snailz 😊 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 Köpte ny skärm till datorn, men inte f@n blev det bättre... så nu måste jag köpa nytt grafikkort *svordom* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 (redigerat) 6 timmar sedan, SnigelDynamit said: OMG! Schlejnard är schnygg! 😮 Varför har ni inte berättat det här tidigare? Vet hans fru om detta? Vad säger makrillen? Sista dagen av semestern pågår så jag tänker i ren protest ligga i sängen och titta på en film om diverse vulkaner i universum. Efter det svampar i universum. Efter det något annat i universum. Snällt av universum att åtminstone avsluta min semester med en kall och gråmulen dag, hade det varit sol hade jag inte stått ut. Slej är ju vårt ansikte utåt. Han är inte bara en duktig sångare, han är också en rent överdjävligt trevlig tjomme. Ett rent sexualobjekt in teh längstah! Vi andra platsar inte in the world of modeling. De flesta av oss undviker att visa våra nunor här. Folk kan ju få men för livet! Fotogenique som han är till max uttnyttjar vi honom för att dra in andra till tråden. Det funkar ju visserligen sådär, men vi försöker i alla fall. Synd bara att han börjat röka fisk. Såg en dokumentär om utbrott av svamp down under men det var inte alls mysigt! Btw så gör du rätt i att inte stå ut, utan ligga inne. 4 timmar sedan, tordA said: Köpte ny skärm till datorn, men inte f@n blev det bättre... så nu måste jag köpa nytt grafikkort *svordom* Du vet att du måste köpa en ny dator till grafikkortet också!? Redigerat 31 juli 2019 av Dark Of Light 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: Slej är ju vårt ansikte utåt. Han är inte bara en duktig sångare, han är också en rent överdjävligt trevlig tjomme. OCH ödmjuk! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 PÅ fredag spelar vi i radio p4 västernorrland. Mellan kl 8 och 9... Jag blir inte kvitt bandet verkar det som. .......😑 😱 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 Hade det inte varit lite rockigare att spela mellan 20-21? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 JO man tycker det 😱 😊 Blir mest "unplugged" och några få låtar bara. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 ändå kul neo! 🙂 👍 nu blir du kändis ☺️ tack för alla fina ord o grejs boys and girl 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 Varit till Luleå en sväng å köpt ett begagnat havsfiskespö, knappt använt till bra pris. Håller för nästa norgetripp och de riktigt stora bumlingarna. Kanske dra en kveit på en 100kg? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 Kjempegreit med en kveit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2019 Dela Postat 31 juli 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 1 augusti 2019 Dela Postat 1 augusti 2019 Tjo! Hinner/orkar inte läsa ikapp nu. Något jag missat som hör till allmänbildning, nyheter, trender eller annat viktigt att veta på den länstasociala planen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts