Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan, Dark Of Light said:

☺️ 

Guudars vad skönt med lite svalare luft nu. Det har varit dryga 30 gradigt i dagar här. Visst gillar jag sol men någon måtta får det vara...

Äh, jag tycker att det är på tok för kyligt med ynka 16 plusgrader😏

Dela på andra sajter

OMG! Schlejnard är schnygg! 😮

Varför har ni inte berättat det här tidigare? Vet hans fru om detta? Vad säger makrillen? Sista dagen av semestern pågår så jag tänker i ren protest ligga i sängen och titta på en film om diverse vulkaner i universum. Efter det svampar i universum. Efter det något annat i universum. Snällt av universum att åtminstone avsluta min semester med en kall och gråmulen dag, hade det varit sol hade jag inte stått ut.  

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, SnigelDynamit said:

OMG! Schlejnard är schnygg! 😮

Varför har ni inte berättat det här tidigare? Vet hans fru om detta? Vad säger makrillen? Sista dagen av semestern pågår så jag tänker i ren protest ligga i sängen och titta på en film om diverse vulkaner i universum. Efter det svampar i universum. Efter det något annat i universum. Snällt av universum att åtminstone avsluta min semester med en kall och gråmulen dag, hade det varit sol hade jag inte stått ut.  

Slej är ju vårt ansikte utåt. Han är inte bara en duktig sångare, han är också en rent överdjävligt trevlig tjomme. Ett rent sexualobjekt in teh längstah! Vi andra platsar inte in the world of modeling. De flesta av oss undviker att visa våra nunor här. Folk kan ju få men för livet! Fotogenique som han är till max uttnyttjar vi honom för att dra in andra till tråden. Det funkar ju visserligen sådär, men vi försöker i alla fall.

Synd bara att han börjat röka fisk.

Såg en dokumentär om utbrott av svamp down under men det var inte alls mysigt! Btw så gör du rätt i att inte stå ut, utan ligga inne.

4 timmar sedan, tordA said:

Köpte ny skärm till datorn, men inte f@n blev det bättre...

så nu måste jag köpa nytt grafikkort *svordom*

Du vet att du måste köpa en ny dator till grafikkortet också!?

Redigerat av Dark Of Light
  • Gilla 1
Dela på andra sajter

PÅ fredag spelar vi i radio p4 västernorrland. Mellan kl 8 och 9... 

Jag blir inte kvitt bandet verkar det som.

.......😑 😱 👽

Dela på andra sajter

Tjo! Hinner/orkar inte läsa ikapp nu. Något jag missat som hör till allmänbildning, nyheter, trender eller annat viktigt att veta på den länstasociala planen? 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.