Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
8 minuter sedan, Neosus said:

Gilla att bo 150 meter från festivalplatsen där vi spelar. 

KL 21.00 smäller det.. 👽 😊 

Fan vad soft🥰

Det har även varit durspelsstämma i Ankarsrum i dagarna tre. Kompisen vart där och lirade men tyvärr kunde jag inte vara där och kolla🙁

Vart där förra året och kikade; sjukt trevligt folk är de, musikanterna. ”Bjussiga och soliga” som de skulle kallats av Radiosporten😄

Kompisen (Teo) är från Rüssland och är ta mig satan en multiinstrumentalist av rang. Han kan traktera de flesta stränginstrument. Han har aldrig någonsin druckit alkohol, kan tugga tobak som ett helt björnjägar-läger och älskar sin familj över allt annat. Hans fru, Alexandra är min kollega och det var så jag och Teo sammanfördes🥰

Fun fact: han har dessutom byggt sin egen mandolin😮

Redigerat av CHAE
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, slejnard said:

Kul neo! Berätta hur det går/gick?! 

Jåh, dito!!! Publik, öl, groupies..?

1 minut sedan, slejnard said:

Älvsbyn varmast i riket 👍

Vill minnas att jag ägde ett par längdåkningsskidor som hette så när jag var liten... Helvetes vad jag åkte längdåkning när jag var liten. Numer? Not so much.

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, Dark Of Light said:

Jåh, dito!!! Publik, öl, groupies..?

Vill minnas att jag ägde ett par längdåkningsskidor som hette så när jag var liten... Helvetes vad jag åkte längdåkning när jag var liten. Numer? Not so much.

Möjligt att det funnits men inget jah känner till. Vi är en ganska liten kommun på ca 8000 inv. Två stora företag: Älvsbyhus och polarbröd 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.