Dark Of Light Postat 21 juli 2019 Postat 21 juli 2019 Det är Mrs Slej som ligger bakom alla hans fiskar. Du har väl märkt sedan jag uppmärksammade det hela så har hon plötsligt "inte fiskat", "inte varit med", "fick bara två". Det är en konspiration I tell ya!
slejnard Postat 21 juli 2019 Postat 21 juli 2019 😄 nä idag har vi mest kört. På en camping nu nära havet (som vanligt) men fisket ser svårt ut. Höga halkiga stenar 🤔 regnar å dessutom
Dark Of Light Postat 21 juli 2019 Postat 21 juli 2019 Mmm... "Svårt med fisket", "halkiga stenar, "regn"... Säg som det är. Mrs Slej har tömt sjöhelvetet på all fisk! 😄
CHAE Postat 21 juli 2019 Trådstartare Postat 21 juli 2019 2 timmar sedan, Dark Of Light said: Det är Mrs Slej som ligger bakom alla hans fiskar. Du har väl märkt sedan jag uppmärksammade det hela så har hon plötsligt "inte fiskat", "inte varit med", "fick bara två". Det är en konspiration I tell ya! På med foliehatten😮
Neosus Postat 21 juli 2019 Postat 21 juli 2019 3 timmar sedan, Dark Of Light said: Det är Mrs Slej som ligger bakom alla hans fiskar. Du har väl märkt sedan jag uppmärksammade det hela så har hon plötsligt "inte fiskat", "inte varit med", "fick bara två". Det är en konspiration I tell ya!
Recommended Posts