slejnard Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 Ja why not. Kaffe å plättar varte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 De e gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 Jåh ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 Källa p d? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 Här e källarn.... 😑 såatte.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 God morgon! Ny osovandes just nu. Lyckades bli ovaken tillslut ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 😮 å snart ska jag sova, trött! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 februari 2019 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2019 10 minuter sedan, slejnard säger: 😮 å snart ska jag sova, trött! 😑 Dagens ungdom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 ☺️ kom i andra andningen ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 KPD imorn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 3 timmar sedan, slejnard säger: 😮 å snart ska jag sova, trött! 😑 Samma här...? G'natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 februari 2019 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2019 4 timmar sedan, slejnard säger: ☺️ kom i andra andningen ☺️ :DoL: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 februari 2019 Dela Postat 17 februari 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Nu är jag nyvaken igen. Denna gång så ligger jag i rätt fas med samhället dock. Vilket är bra för jag måste ringa och beställa offerter på vad olika aktörer villa ha för att gräva ner två meter fiberkabel så att jag kan ansluta mitt hus till fibernätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Gomorron och snart kpd. Åter hemma efter snabbvisit till Stockholm. Barnbarnet och hennes föräldrar var trötta och förkylda så vi stack hem lite i förtid. Hann dockmed fika på Grillska huset och Vetekatten. Semligen gott! Här en morgonbild från Sergels torg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Godmorgon. Kaffet blev preciiiis klart! Lät gott med fika algo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 2 timmar sedan, -k9- säger: Nu är jag nyvaken igen. Denna gång så ligger jag i rätt fas med samhället dock. Vilket är bra för jag måste ringa och beställa offerter på vad olika aktörer villa ha för att gräva ner två meter fiberkabel så att jag kan ansluta mitt hus till fibernätet. Vad kör du nu då? Vi har tele2 4G. En router bara som man kopplar in i väggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 7 minuter sedan, slejnard säger: Godmorgon. Kaffet blev preciiiis klart! Lät gott med fika algo. Inget går upp mot the Swedish gofika! Semletider Hej hej semletider! Snart frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 26 minuter sedan, slejnard säger: Vad kör du nu då? Vi har tele2 4G. En router bara som man kopplar in i väggen Jag kör med ADLS från Telia. Bredband via gamla telefonnätet. Vill inte ha trådlöst bredband då det blir så många som delar på bandbrädden här där jag bor. För ju fler som använder 4G i det området man befinner sig ju sämre uppkoppling får alla. Då jag bor i centrala Ludvika så blir det mycket trafik på 4G här. De ska ju släcka ner det kopparbundna telenätet så man blir mer eller mindre tvingad att använda 4G eller fiber. För mig är valet lätt, fiber alla dar i veckan. Men för den som inte behöver mer än 4G erbjuder så är ju valet lika lätt där, 4G alla dar i veckan. Vill ha fiber installerat till huset för att det även ökar värdet på huset. Behöver snabbare nät medans jag gör ett samarbete över internet med. För nu räcker inte mina 30 upp och tio ner alls. Telia har en drive där det skulle bli billigare för mig att ha 250/250 istället för 30/10 som jag har idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Semla får det nog bli idag här med. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Jo precis. Här är vi inte så många som delar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Semlan alltså 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 2 minuter sedan, slejnard säger: Semlan alltså 😉 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Nu är fiber beställt. Yeey! ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Skulle vara kul om du gick in och jämförde mixarna k9. Gjorde lite annorlunda på den senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Just nu, -k9- säger: Nu är fiber beställt. Yeey! ? Fibersemla!!! ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 Det är ju mycket fibrer i en semla. Kunde ju fått galet mycket mer fibrer om jag bara köpt semlor för samma pengar. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2019 Dela Postat 18 februari 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts