Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
3 timmar sedan, slejnard said:

PT! 😮 😄 

Tänk om man kunde byta ut PTs mot varor och tjänster 😮 

Skosnören, biobesök, jorden runt kryssning, en brödrost, ost, massage, pangkakor, en bil, värdecheck på Coop, en skruvmejselsats, ammo, fisk, piptobak, skyddsskor, sprit, en kam, en helkväll med Sara Skyttedal, ficklampa, en dator, Carola, en katt, chips, ljusstake, en hemstudio, en bords hare, bröd till brödrosten, några mille och en enkel till västindien, skor, sylt till pangkakorna, mer ammo, saft, en skäggtrimmer, en tidsmaskin samt en livstids prenumeration från Gevalia. Bara som exempel liksom.

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, Dark Of Light said:

Såååå.... Du ska alltså fortsätta att spela för bandet?

Nä jag vet banne mej inte.. 😕 Vi har en bokad spelning den 27 juli oxå så tänkte göra den spelningen oxå. En 45 minuters spelning är det. 

Sedan efter det så vet jag inte. Är kluven!

Splittad!

Bananad!

Bananasplittad!

😕 

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, slejnard said:

Ja jäklar å vilken fight det skulle bli om ptsarna! 😄 

imorn bitti rullar vi iväg mot Kiruna för vidare färd mot Lofoten. Spännande och lovar köra lugnt å försiktigt. Blir kul! 

Mmm... Som förr i tiden. Det var en kamp att få dem när det var tio pers i tråden.

10 timmar sedan, Neosus said:

Nä jag vet banne mej inte.. 😕 Vi har en bokad spelning den 27 juli oxå så tänkte göra den spelningen oxå. En 45 minuters spelning är det. 

Sedan efter det så vet jag inte. Är kluven!

Splittad!

Bananad!

Bananasplittad!

😕 

Ja, tänk över det hela. Två saker...

1. Det ska vara roligt att spela i ett band, fattas det så blir det ett "tvång". Tvång är sällan roligt.

2. Det ska vara utvecklande att spela i band, fattas det så rullar man bara runt på stället. Låter inte så kul heller.

48 minuter sedan, slejnard said:

Morn å KPD 

😮 Fan... Jag har missat de fyra tidigare säsongerna! Det blir svårt att komma in i handlingen...

Dela på andra sajter

Fun fact, jag är lika lång som Telly Savalas (Kojak) var.

26 minuter sedan, slejnard said:

Tackar 😄 

fint som snus här.

D var länge sedan man snusade.... 😐 Saknar det inte ett dugg.

Hade så bra där ni är och be Mrs Slej dra upp några laxar nu när ni ändå är där! 🙂

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.