Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Alltså det är ju avhängigt av vad man tror kommer att hända efteråt. Med humor som ovan så låter det troligt med alla dragspel, kakor osv. Himlen är helt klart reserverat för supermänniskor. Det jeffliga vore ju om jag i hemlighet gillade dragspel mm. Då har jag ju hamnat i himlen likförbannat!

Ser jag på det rent krasst så.... Ärligt talat tror jag att det liksom inte blir så mycket mer än tack för kaffet. Å andra sidan... who wants to live forever som han sjöng..?

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
4 timmar sedan, Dark Of Light said:

Soooo... Vad tror kommer att hända med er då krappar när ni lämnar in?

3 timmar sedan, Dark Of Light said:

Alltså det är ju avhängigt av vad man tror kommer att hända efteråt. Med humor som ovan så låter det troligt med alla dragspel, kakor osv. Himlen är helt klart reserverat för supermänniskor. Det jeffliga vore ju om jag i hemlighet gillade dragspel mm. Då har jag ju hamnat i himlen likförbannat!

Ser jag på det rent krasst så.... Ärligt talat tror jag att det liksom inte blir så mycket mer än tack för kaffet. Å andra sidan... who wants to live forever som han sjöng..?

Förmodligen händer ingenting med mig. Fast min begravning ska vara en fest🥰

1 timme sedan, Neosus said:

Ubåtsfilm e de tråkigaste som finns.. att titta på 😐

Wo wo woaah, har du ens sett Das Boot? Svinbra ubåtsfilm😑

54 minuter sedan, slejnard said:

Jag vet inte vad jag ska tro men hoppas på att de som gjort illa andra ostraffat får sitt straff

Då kommer jag att få brinna läääänge😆

Redigerat av CHAE
Dela på andra sajter

On 2019-07-12 at 23:02, Dark Of Light said:

Man undrar ju hur det gick för Snailz dator... om det blev någon sex eller ett antivirusprogram?

Jo, tackar som frågar. Det har inte hänt något nytt på den fronten. Har blivit varken eller.

Och idag regnar det! Ska försöka sammanställa texter och para ihop dem i ett och samma dokument. Det är dagens uppgift som jag prokrastinerar just nu.

Hur mår ni?!!!

Dela på andra sajter

16 timmar sedan, CHAE said:

Wo wo woaah, har du ens sett Das Boot? Svinbra ubåtsfilm😑

Kommer faktiskt inte ihåg om jag har sett Dassbåt! Blir mest bara skitnödig av titeln... 

Finns en serie på svt-play som heter samma. Kanske den är bra?

Vem vet? JC_thinking.gif

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, SnigelDynamit said:

Ni mår också bra! Jag mår så där. Lite allmän sommarångest.

Hur mår ni nu?? Och du, hur mår DU?

JOtack, du mår oxå br... eller jag alltså. Ja! 

Jo jag mår ganska bra! Får inte ha någon semester i denna sommar men det gör inte så mycket. Har haft så jävla mycket ledighet tidigare så.

🙂

Dela på andra sajter

Jo, här mås det hyfsat. Varken eller. En småmulen dag både till väder och sinne.

Das Boot ja, TV-serien. Den kanske man skulle se? Filmen har jag sett lite för många gånger för att kunna objektivt säga bu eller bä om den. Den innehåller väl alla upptänkliga klyschor som förekommer i u-båtsfilmer. En välgjord klassiker dock. Kan en u-båts film vara botten?

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.