Dark Of Light Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 Sedan börjar allt om igen osv.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 (redigerat) Btw, inga PTs får jag då heller! Redigerat 15 juli 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 Soooo... Vad tror kommer att hända med er då krappar när ni lämnar in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 Alltså det är ju avhängigt av vad man tror kommer att hända efteråt. Med humor som ovan så låter det troligt med alla dragspel, kakor osv. Himlen är helt klart reserverat för supermänniskor. Det jeffliga vore ju om jag i hemlighet gillade dragspel mm. Då har jag ju hamnat i himlen likförbannat! Ser jag på det rent krasst så.... Ärligt talat tror jag att det liksom inte blir så mycket mer än tack för kaffet. Å andra sidan... who wants to live forever som han sjöng..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 Ja jag tror ju att det blir dragspel och även ostmackor på det! men de e va ja tror. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 ..så därför avvaktar jag med dragspelet nu.. såatte. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 Ubåtsfilm e de tråkigaste som finns.. att titta på 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 Vargens sång. Titta på den om ni behöver hjälp med att sova... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2019 Dela Postat 15 juli 2019 Jag vet inte vad jag ska tro men hoppas på att de som gjort illa andra ostraffat får sitt straff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2019 (redigerat) 4 timmar sedan, Dark Of Light said: Soooo... Vad tror kommer att hända med er då krappar när ni lämnar in? 3 timmar sedan, Dark Of Light said: Alltså det är ju avhängigt av vad man tror kommer att hända efteråt. Med humor som ovan så låter det troligt med alla dragspel, kakor osv. Himlen är helt klart reserverat för supermänniskor. Det jeffliga vore ju om jag i hemlighet gillade dragspel mm. Då har jag ju hamnat i himlen likförbannat! Ser jag på det rent krasst så.... Ärligt talat tror jag att det liksom inte blir så mycket mer än tack för kaffet. Å andra sidan... who wants to live forever som han sjöng..? Förmodligen händer ingenting med mig. Fast min begravning ska vara en fest🥰 1 timme sedan, Neosus said: Ubåtsfilm e de tråkigaste som finns.. att titta på 😐 Wo wo woaah, har du ens sett Das Boot? Svinbra ubåtsfilm😑 54 minuter sedan, slejnard said: Jag vet inte vad jag ska tro men hoppas på att de som gjort illa andra ostraffat får sitt straff Då kommer jag att få brinna läääänge😆 Redigerat 15 juli 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 LPD å KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Mulet p d. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 On 2019-07-12 at 23:02, Dark Of Light said: Man undrar ju hur det gick för Snailz dator... om det blev någon sex eller ett antivirusprogram? Jo, tackar som frågar. Det har inte hänt något nytt på den fronten. Har blivit varken eller. Och idag regnar det! Ska försöka sammanställa texter och para ihop dem i ett och samma dokument. Det är dagens uppgift som jag prokrastinerar just nu. Hur mår ni?!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 16 timmar sedan, CHAE said: Wo wo woaah, har du ens sett Das Boot? Svinbra ubåtsfilm😑 Kommer faktiskt inte ihåg om jag har sett Dassbåt! Blir mest bara skitnödig av titeln... Finns en serie på svt-play som heter samma. Kanske den är bra? Vem vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 59 minuter sedan, SnigelDynamit said: Hur mår ni?!!! NI mår bra, tackar! Hur mår du? 🙂 ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Nu blir det snart mat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 33 minuter sedan, Neosus said: NI mår bra, tackar! Hur mår du? 🙂 ☕ Ni mår också bra! Jag mår så där. Lite allmän sommarångest. Hur mår ni nu?? Och du, hur mår DU? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 4 minuter sedan, SnigelDynamit said: Ni mår också bra! Jag mår så där. Lite allmän sommarångest. Hur mår ni nu?? Och du, hur mår DU? JOtack, du mår oxå br... eller jag alltså. Ja! Jo jag mår ganska bra! Får inte ha någon semester i denna sommar men det gör inte så mycket. Har haft så jävla mycket ledighet tidigare så. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 (redigerat) Jo, här mås det hyfsat. Varken eller. En småmulen dag både till väder och sinne. Das Boot ja, TV-serien. Den kanske man skulle se? Filmen har jag sett lite för många gånger för att kunna objektivt säga bu eller bä om den. Den innehåller väl alla upptänkliga klyschor som förekommer i u-båtsfilmer. En välgjord klassiker dock. Kan en u-båts film vara botten? Redigerat 16 juli 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Det får bli ett annat tyskt verk, Kidnapping Stella i Nättflicks istället till och börja med. Sedan får jag se om jag går till botten med båten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Liksom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Alltså... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Va... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2019 Dela Postat 16 juli 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts