Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
4 timmar sedan, slejnard said:

Numera även på Spotify 

Wohooo FISKDAMM!!!☺️

Nyttjar icke Spotify dock😑

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, slejnard said:

Numera även på Spotify 

Äre jag som kollar på fisken eller kollar fisken på mig? Det vet man inte med slejnard.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, slejnard said:

😄 

klart du ska nyttja. Finns även på tuben:

Aha! Då slipper jag ju Spotify. Win/win😄

6 minuter sedan, ewroL said:

Äre jag som kollar på fisken eller kollar fisken på mig? [...]

Jag tycker att du borde skriva en avhandling i ämnet. Då har du att göra ett tag🙂

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, slejnard said:

Jo 😠

Blow it out of your ass, Bob!😠

(Är det någon som fixar filmreferensen UTAN att googla så vinner ni valfri klocka ur Memphis klocksamling🙂)

Dela på andra sajter

Wohoo vilken låt, Slej! Som en soundtrack till en 70-tals roadmovie. Där de stannar den oranga folkabussen då och då och fiskar.

Min dator har fått virus! Någon sorts porrvirus. 🙁 En tjej poppar upp i ett litet fönster och vill ha sex med mig. Och jag har inte ens tittat på porr (knappt). Inte roligt alls, vad gör jag nu?

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, SnigelDynamit said:

Wohoo vilken låt, Slej! Som en soundtrack till en 70-tals roadmovie. Där de stannar den oranga folkabussen då och då och fiskar.

Min dator har fått virus! Någon sorts porrvirus. 🙁 En tjej poppar upp i ett litet fönster och vill ha sex med mig. Och jag har inte ens tittat på porr (knappt). Inte roligt alls, vad gör jag nu?

Va kul att höra snailz. Kanske skulle bli en rolig video 😄

prova malwarebytes till datorn eller nå liknande.

kpd! 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.