slejnard Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Numera även på Spotify Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Det där är en riktig PT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 https://www.ptofsweden.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 11 juli 2019 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: Det där är en riktig PT! Tack att du lät mig 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Ja ja... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 1 timme sedan, Neosus said: https://www.ptofsweden.com Längdskidor...? Ja, det är ju snart jul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 11 juli 2019 4 timmar sedan, slejnard said: Numera även på Spotify Wohooo FISKDAMM!!!☺️ Nyttjar icke Spotify dock😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 18 minuter sedan, CHAE said: Nyttjar icke Spotify dock😑 Börja med de då... för de e de bästa som finns i hela världen... Såatte... 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Fint väder... Såatte... 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 48 minuter sedan, Neosus said: Börja med de då... för de e de bästa som finns i hela världen... Såatte... 👽 Näheh!! Akkfe juh! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 1 timme sedan, CHAE said: Wohooo FISKDAMM!!!☺️ Nyttjar icke Spotify dock😑 😄 klart du ska nyttja. Finns även på tuben: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 På tub?! Va praktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 7 timmar sedan, slejnard said: Numera även på Spotify Äre jag som kollar på fisken eller kollar fisken på mig? Det vet man inte med slejnard. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 11 juli 2019 1 timme sedan, slejnard said: 😄 klart du ska nyttja. Finns även på tuben: Aha! Då slipper jag ju Spotify. Win/win😄 6 minuter sedan, ewroL said: Äre jag som kollar på fisken eller kollar fisken på mig? [...] Jag tycker att du borde skriva en avhandling i ämnet. Då har du att göra ett tag🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 41 minuter sedan, ewroL said: Äre jag som kollar på fisken eller kollar fisken på mig? Det vet man inte med slejnard. Jo precis 😄 kul att du uppmärksammade den raden 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 33 minuter sedan, CHAE said: Aha! Då slipper jag ju Spotify. Win/win😄 Jag tycker att du borde skriva en avhandling i ämnet. Då har du att göra ett tag🙂 Nä nog ska du ha Spotify 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 11 juli 2019 1 minut sedan, slejnard said: Nä nog ska du ha Spotify 🤩 NEVER!!🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Jo 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 11 juli 2019 2 timmar sedan, slejnard said: Jo 😠 Blow it out of your ass, Bob!😠 (Är det någon som fixar filmreferensen UTAN att googla så vinner ni valfri klocka ur Memphis klocksamling🙂) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Jag ska nog låta Memphs klockor vara... Varför blev jag plötsligt sugen på apelsinjuice?😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Freshly squeezed? Nu är vi vid en sjö utanför Norsjö. Ställt oss alldeles vid vattnet och är helt själva. Cozy! Ingen fisk men Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Vavått! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Wohoo vilken låt, Slej! Som en soundtrack till en 70-tals roadmovie. Där de stannar den oranga folkabussen då och då och fiskar. Min dator har fått virus! Någon sorts porrvirus. 🙁 En tjej poppar upp i ett litet fönster och vill ha sex med mig. Och jag har inte ens tittat på porr (knappt). Inte roligt alls, vad gör jag nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2019 Dela Postat 11 juli 2019 Ha sex med tjejen! Hrm... F'låt. 😱 Duuu har inget antivirus program installerat? Den här har inget med virus att göra, bara lite kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 juli 2019 Dela Postat 12 juli 2019 9 timmar sedan, SnigelDynamit said: Wohoo vilken låt, Slej! Som en soundtrack till en 70-tals roadmovie. Där de stannar den oranga folkabussen då och då och fiskar. Min dator har fått virus! Någon sorts porrvirus. 🙁 En tjej poppar upp i ett litet fönster och vill ha sex med mig. Och jag har inte ens tittat på porr (knappt). Inte roligt alls, vad gör jag nu? Va kul att höra snailz. Kanske skulle bli en rolig video 😄 prova malwarebytes till datorn eller nå liknande. kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 juli 2019 Dela Postat 12 juli 2019 Å Morn ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts