Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
13 timmar sedan, CHAE said:

Yep, it’ll fuck you up big time🙁 Håll med om att den är välgjord dock!

Den är faktiskt välgjord! Väldigt skakande, mardrömsaktigt stämningsfull och trovärdig på alla sätt och vis. Det gjorde han bra, Bo. Har sista avsnittet kvar nu.

Idag har jag diskuterat djupa tjejsaker med tre kvinnor, badat naken, ätit smultron och cyklat med crocs, det sista kändes aningens farligt. Halkigt liksom. Spelade lite gitarr också, typ en halv början till en melodi. Tre toner. Och så har jag pratat om att testa ena dotterns ipad på synthgrejen som står i ett hörn och samlar damm, det ska visst gå att koppla ihop de två på något sätt. 😑 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, CHAE said:

😠

Nu! Nu lugnar du ner dig, grabben!😠

41 minuter sedan, SnigelDynamit said:

Den är faktiskt välgjord! Väldigt skakande, mardrömsaktigt stämningsfull och trovärdig på alla sätt och vis. Det gjorde han bra, Bo. Har sista avsnittet kvar nu.

Idag har jag diskuterat djupa tjejsaker med tre kvinnor, badat naken, ätit smultron och cyklat med crocs, det sista kändes aningens farligt. Halkigt liksom. Spelade lite gitarr också, typ en halv början till en melodi. Tre toner. Och så har jag pratat om att testa ena dotterns ipad på synthgrejen som står i ett hörn och samlar damm, det ska visst gå att koppla ihop de två på något sätt. 😑 

Yep! Sista avsnittet är sjukt spännande utan att vara någon tafflig Hollywood-pastish. Helt och hållet i en klass för sig. Den icke-linjära berättandet kommer till sin fulla rätt här.

I 20-årsåldern hade faktiskt jag och några kompisar stora planer att åka dit (Pripyat) men det vart aldrig av för min del; musikfestivalerna kom i vägen. I dag, och framförallt efter att ha sett serien, så är jag glad för det☺️

Vill minnas att mamma blev den första preppern och köpte pulvermjölk och hamstrade konserver. Crazy days😳

Det och Palme-mordet är något av de starkaste nyhetsminnena jag har från bardomen och båda gångerna var det Ingela Agardh som rapporterade från Aktuellt-studion (den där vinröda).

22 minuter sedan, Memphis said:

Eller? 😳 

NÄJJE!!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, SnigelDynamit said:

Vagott! 🙂

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.