slejnard Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 Just nu, Neosus said: Måste köpa mig älgkött nångång när tillfälle ges. SÅ e de! 🙂 Ja vi köper när chans ges. Köper man ett stort parti blir kilopriset kring 100kr. Och det är ju så jälla gött! Och klimatsmart 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 De e de de e! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 D e d! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 DAD ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 Är så satans trött på den låten xD Spelat den 1000gånger på trummor med ett coverband jag lirade med några år. xD xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 och bas! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 Mitt band spelade Jihad, även det en DAD cover. Vete faen om den skulle gå hem idag med tanke på politisk/religiösa händelser här och där nuförtiden 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 Jo vissa låtar är riktigt sönderspelade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 9 juli 2019 Hej Memph!😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 HÄJ CHAE! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 Jag har aldrig spelat dad. Död däremot. Har hänt. Nu tittar jag på Tj...Chernobyl - jättehemskt första avsnitt! Vill inte titta på sånt här, mina nerver lägger ner. Kommer ihåg att min mamma trotsade alla varningar och fortsatte plocka svamp den där hösten. Och matade mig med dem. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 På tal om baston. Nolly från Periphery 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 48 minuter sedan, SnigelDynamit said: Jag har aldrig spelat dad. Död däremot. Har hänt. Nu tittar jag på Tj...Chernobyl - jättehemskt första avsnitt! Vill inte titta på sånt här, mina nerver lägger ner. Kommer ihåg att min mamma trotsade alla varningar och fortsatte plocka svamp den där hösten. Och matade mig med dem. 😕 Ahaaaa då förstår jag varför du har en sån utstrålning 47 minuter sedan, Memphis said: På tal om baston. Nolly från Periphery 😎 Vilken fin melodi.. Nu tänker jag gå och "sleeping my day away" Gunatt! 🙂 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 Är du från Ryssland snailz? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 3 timmar sedan, Memphis said: Är så satans trött på den låten xD Spelat den 1000gånger på trummor med ett coverband jag lirade med några år. xD xD Nu lyssnar du! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 Kul rep! Vi kör inga DAD-låtar dock 🙂 4/5 sjunger. Blir feta körer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 Och basisterskan är sångpedagog så kommer många bra tips från henne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 20 minuter sedan, Neosus said: Vilken fin melodi.. 🙂 👽 xD DEt var en instrumental version av låten, som annars har sång. 😑 MED MELODI 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 10 minuter sedan, slejnard said: Är du från Ryssland snailz? 😮 Finland men det här hände i Sverige, det föll radioaktivt regn ju. Det var då vissa älgar blev vita.😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 21 minuter sedan, SnigelDynamit said: Finland men det här hände i Sverige, det föll radioaktivt regn ju. Det var då vissa älgar blev vita.😱 Ok. Var nyss i Finland. 😮 Jo jag vet att det kom även hit, speciellt här i norr. Se serien klar. Mycket intressant och sevärd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 25 minuter sedan, Memphis said: xD DEt var en instrumental version av låten, som annars har sång. 😑 MED MELODI 😠 Du kan va melodi! 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2019 Dela Postat 9 juli 2019 Och var är k9?! 👽👽👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 juli 2019 Dela Postat 10 juli 2019 FPD!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 10 juli 2019 9 timmar sedan, SnigelDynamit said: [...] Nu tittar jag på Tj...Chernobyl - jättehemskt första avsnitt! Vill inte titta på sånt här, mina nerver lägger ner. Kommer ihåg att min mamma trotsade alla varningar och fortsatte plocka svamp den där hösten. Och matade mig med dem. 😕 Yep, it’ll fuck you up big time🙁 Håll med om att den är välgjord dock! 8 timmar sedan, Neosus said: Ahaaaa då förstår jag varför du har en sån utstrålning 😆 8 timmar sedan, SnigelDynamit said: Finland men det här hände i Sverige, det föll radioaktivt regn ju. Det var då vissa älgar blev vita.😱 Hm, de kanske badade väldigt, väldigt hårt?😳 7 timmar sedan, slejnard said: [...] Se serien klar. Mycket intressant och sevärd! Japp och så ska han lyssna på podcasten😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2019 Dela Postat 10 juli 2019 Jåh! Morn å KPD!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 juli 2019 Dela Postat 10 juli 2019 8 timmar sedan, slejnard said: Och var är k9?! 👽👽👽 Nuppar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 10 juli 2019 Dela Postat 10 juli 2019 Djurlivet i Tjernobül har återhämtat sig helt, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2019 Dela Postat 10 juli 2019 😮 😮 ggr 2! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2019 Dela Postat 10 juli 2019 Imorn kommer min låt fishing time på Spotify. Ni hjälper väl till att göra den viral? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2019 Dela Postat 10 juli 2019 KPD å mer KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts