Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag har aldrig spelat dad. Död däremot. Har hänt. Nu tittar jag på Tj...Chernobyl - jättehemskt första avsnitt! Vill inte titta på sånt här, mina nerver lägger ner. Kommer ihåg att min mamma trotsade alla varningar och fortsatte plocka svamp den där hösten. Och matade mig med dem.  😕

Dela på andra sajter

48 minuter sedan, SnigelDynamit said:

Jag har aldrig spelat dad. Död däremot. Har hänt. Nu tittar jag på Tj...Chernobyl - jättehemskt första avsnitt! Vill inte titta på sånt här, mina nerver lägger ner. Kommer ihåg att min mamma trotsade alla varningar och fortsatte plocka svamp den där hösten. Och matade mig med dem.  😕

Ahaaaa då förstår jag varför du har en sån utstrålning

47 minuter sedan, Memphis said:

På tal om baston. Nolly från Periphery 😎

Vilken fin melodi..

Nu tänker jag gå och "sleeping my day away"

Gunatt! 

🙂 👽

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, SnigelDynamit said:

[...] Nu tittar jag på Tj...Chernobyl - jättehemskt första avsnitt! Vill inte titta på sånt här, mina nerver lägger ner. Kommer ihåg att min mamma trotsade alla varningar och fortsatte plocka svamp den där hösten. Och matade mig med dem.  😕

Yep, it’ll fuck you up big time🙁 Håll med om att den är välgjord dock!

8 timmar sedan, Neosus said:

Ahaaaa då förstår jag varför du har en sån utstrålning 

😆

8 timmar sedan, SnigelDynamit said:

Finland men det här hände i Sverige, det föll radioaktivt regn ju. Det var då vissa älgar blev vita.😱

Hm, de kanske badade väldigt, väldigt hårt?😳

7 timmar sedan, slejnard said:

[...] Se serien klar. Mycket intressant och sevärd! 

Japp och så ska han lyssna på podcasten😮

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.