slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Målchans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Satte den! PTn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 (redigerat) Leifby kan vara den mest roliga skribent som någonsin existerat😆 BOLLFOT!!! Redigerat 3 juli 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 33 minuter sedan, slejnard said: Satte den! PTn! Ja de e de du fick!!! 42 minuter sedan, CHAE said: Här Tack, bror!!! Detta blir spännande och intressant!!!!!! Spännande spel i fåppållen, Sverige sköter sig bra och får flest målchanser. Men jag hade räknat med ett mål redan!? Det måste hända nu, helst nyss. Gärna så fort som... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Ja dom spelar bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 12 minuter sedan, Dark Of Light said: [...] Tack, bror!!! Detta blir spännande och intressant!!!!!! Spännande spel i fåppållen, Sverige sköter sig bra och får flest målchanser. Men jag hade räknat med ett mål redan!? Det måste hända nu, helst nyss. Gärna så fort som... You’re welcome☺️ De har skapat intressanta chanser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 Försökte få med ett inlägg på AB. Ser ni ett ”Hejja Swärjeh” så vet ni... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 Kan ha smugit in ett ”bollfot” också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Läser knappt nyhetsblaskor nuförtiden. AB var aplängesen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Stolpe för Sverige å ”ribba” för Holland 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 (redigerat) Fan, jag kommer inte att palla OM det blir straffläggning Redigerat 3 juli 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 5 minuter sedan, CHAE said: Fan, jag kommer inte att palla OM det blir straffläggning Jå du pallar. Har vinstfeeling sverje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Sjuuuukt spännande detta! Så här har det varit i nästan varenda match i hela turneringen. Mina nerver.... Förlängning alltså, 2x15 min. om inget annat händer. 2 så jämna lag men Swärjeh skapar flest chanser totalt men räkna inte bort kolonilotterna (eller är det lottorna!?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Just nu, slejnard said: Jå du pallar. Har vinstfeeling sverje Ja vi är det bättre laget men ett slumpmål så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 Jag blir fan knäsvag av sådant här. HEJJA SWÄRJEH!!!!🇸🇪🏳️🌈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 Nu åker vi!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Come on! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 FI fan! 🤮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 🥴 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 Fanhelvetesjävlar!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Ahaaaa det är inte golden goal?!!! PÄRRFÄKKTTT! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Ja d e ju helvetes vilken nagelbitare det här blev då.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Jåh! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Ehshpennande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 I alla händelser; fan vad svenskorna hämtade upp här mot slutet. GRYMT JOBBAT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Ja dom har gjort det bra! Så om inte final så blir det brons eller JÄRN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Någonstans här tappade jag hoppet 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Vem minns en fjärdeplats? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts