Neosus Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 De e ju lysande! Självlysande! 👽 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 PT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 35 minuter sedan, CHAE said: Jag följer inga serier men jag binge:ade ”Chernobyl” två gånger i följd innan sommaren. Suuukt pra! Ja, den är så bra att jag förhandsbokat den bara för att ha den boxad🥰 Jåh, den är fantastisk och får en att ta reda på mer om händelsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 33 minuter sedan, Neosus said: PT!! Mmm, du vet varför... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Grattis neo! 😄 och ja chernobyl var verkligen bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 16 minuter sedan, Dark Of Light said: Mmm, du vet varför... Såklart du är ju dol! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 ... å lät han.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Fått in fyran på tvn i husbilen. Peggekt!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 (redigerat) 3 timmar sedan, Dark Of Light said: Jåh, den är fantastisk och får en att ta reda på mer om händelsen. HBO har en femdelarspod som i tur och ordning avhandlar varje avsnitt och det är manusförfattaren Craig Mazin som håller pratkvarn. Det är som en 50-minuters Q&A. Massor av intressant!🙂 Redigerat 3 juli 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Det verkar som att jag måste se Chernobyl. ALLA pratar ju om den... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 GONATT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 G´fnatt! Teh e snart chäifåpåll igen i 4:an, SWE-NED. Pännande... mykke pännandeh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 9 minuter sedan, Neosus said: Det verkar som att jag måste se Chernobyl. ALLA pratar ju om den... 😠 Ja de måste du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 18 minuter sedan, slejnard said: Såklart du är ju dol! 18 minuter sedan, slejnard said: ... å lät han.. 😄 Ja just så ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 2 minuter sedan, Neosus said: GONATT!! Har du sett Chernobyl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 3 minuter sedan, Neosus said: GONATT!! Redan? 😮 men gonatt då ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 1 minut sedan, Dark Of Light said: 😄 Ja just så ja. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 14 minuter sedan, CHAE said: HBO har en fem-delarspod som i tur och ordning avhandlar varje avsnitt och det är manusförfattaren Craig Mazin som håller pratkvarn. Det är som en 50-minuters Q&A. Massor av intressant!🙂 Åh, vad heter den och var hittar man den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Just nu, slejnard said: Redan? 😮 men gonatt då ☺️ Nä kanske inte riktigt än men.. 😄 Gunatt! ☺️ 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Just nu, slejnard said: Redan? 😮 men gonatt då ☺️ Jag tycker det förblev högst oklart om han hade sett Chernobyl!? Vilken klipphängare!!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Jag har sett Chernobyl Diaries, en film från 2012. Men de va nått annat de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 14 minuter sedan, Neosus said: Det verkar som att jag måste se Chernobyl. ALLA pratar ju om den... 😠 1 minut sedan, Dark Of Light said: Jag tycker det förblev högst oklart om han hade sett Chernobyl!? Vilken klipphängare!!! 😮 Vahettere...... Gunatt! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 Gunatt ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 12 minuter sedan, Dark Of Light said: Åh, vad heter den och var hittar man den? HBO? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 HemBränt...Ost? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 ☺️ ja! Nu börjare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 (redigerat) 54 minuter sedan, Neosus said: Det verkar som att jag måste se Chernobyl. ALLA pratar ju om den... 😠 Ja djävulskapet jävlar i mig, nu tittar du!😠 42 minuter sedan, Dark Of Light said: Åh, vad heter den och var hittar man den? Här Det är en fördel om man sett serien; lyssnarupplevelsen ökar markant då😮 Antingen binge:ar du eller ser varje avsnitt separat och lyssnar på "veckans podavsnitt" direkt efteråt så du har allting färskt i minnet. Yes, it's a commitment but it pays off🥰 Såklart täcker vare sig serien eller podcasten allt och jag håller med dig att man vill ta reda på mer fakta efteråt. I alla händelser är det en sjukt välgjord serie, skådisinsatserna är i världsklass, karaktärerna pratar inte Hollywood-ryska och soundtracket sparkar fakking rumpa. 40 minuter sedan, Neosus said: Jag har sett Chernobyl Diaries, en film från 2012. Men de va nått annat de. Kul men sämst🙂 Redigerat 3 juli 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2019 (redigerat) CHAERNOBYL! Redigerat 3 juli 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2019 Dela Postat 3 juli 2019 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts