Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan, Dark Of Light said:

EXACTEMENTE!!!! Linserna har jag ju mest för syns skull.

spacer.png

Theeeeeere you go.

Dela på andra sajter

@DoL Fuuuuuuuck!!!! What is this sorcery?!? Mäktigt fränt ju!😮 Slår vad om att ewroL kommer att se Jesus eller något annat spännande🙂

Dela på andra sajter

Bollfot dammit! Kan bli intressant footy🙂

Av ren princip håller jag på engelskorna fookin’ ’ell!!😠

Dela på andra sajter

Jänkarna (eller är det jänkerskorna?) vann mot engländerskorna, en kul match som böljade hit än dit fast med en viss dominans från stora landet i väster. 

Imorgon Sverige mot Nederländerna, det handlar om att hamna i final. Vad jag tror om det? Åh, svårt men det finns en bra chans att vi vinner faktiskt. Det blir alldeles oavsett en rysare det också!

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, Dark Of Light said:

Jänkarna (eller är det jänkerskorna?) vann mot engländerskorna, en kul match som böljade hit än dit fast med en viss dominans från stora landet i väster. 

Imorgon Sverige mot Nederländerna, det handlar om att hamna i final. Vad jag tror om det? Åh, svårt men det finns en bra chans att vi vinner faktiskt. Det blir alldeles oavsett en rysare det också!

Fuck the colonies😠

Mm det kan bli riktigt spännande bollfot!🙂

15 minuter sedan, Dark Of Light said:

It'll buff out!

😆

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vet inte om ni sett de här Deep Fake grejerna (rätt skrämmande faktiskt om man tänker efter). Här är en av de sämre men ämnet Rickrolled har ju varit aktuellt här så... Get Bowierolled.

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Kul bowie.

Håller dock med om att Deep Fake är ett riktigt, riktigt kusligt steg (framåt/bakåt?)!

Redigerat av CHAE
Dela på andra sajter

Man väntar bara på att det ska användas politiskt. T ex att President Trump skulle få säga riktigt korkade saker och.... vänta lite nu.... Allvarligt skämtat så är de varianterna som görs seriöst riiiiiiktigt svåra att upptäcka om man inte visste. Det kommer, är jag helt övertygad om. (That´s what she said?)

Kpd?

Dela på andra sajter

1 timme sedan, Dark Of Light said:

Man väntar bara på att det ska användas politiskt. T ex att President Trump skulle få säga riktigt korkade saker och.... vänta lite nu.... Allvarligt skämtat så är de varianterna som görs seriöst riiiiiiktigt svåra att upptäcka om man inte visste. Det kommer, är jag helt övertygad om. (That´s what she said?)

Kpd?

Mm faktiskt. Om en tjomme med hyfsad dator och lite know-how kan göra bra deep fakes, vad kan då inte främmande makt/organisation med en hel källare full med know how-tjommar (och en bottenlös plånbok) göra!?😮

Dela på andra sajter

Jag följer inga serier men jag binge:ade ”Chernobyl” två gånger i följd innan sommaren. Suuukt pra!

Ja, den är så bra att jag förhandsbokat den bara för att ha den boxad🥰

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.