Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Goder morgon, kpd och alla hjärtans dag på er. Idag fyller barnbarnet 2 så vi drar till Lidingö på lovet.  Hon gillar musik. Har alltid mungiga och munspel med. Så sjunger vi. Kul för alla parter.

Två dar kvar till lovet, och tiden går allt långsammare känns det som. Hoppas jag slipper känna en förkylning arbeta sig fram på frrdsgskvällen. Men kaffe är boten med det mesta. Tar en konjak ibland för att lindra halsont. Bra anledning. 

Mörkt på mornarna än men kvällarna allt ljusare. Najs.

Ha en fin alla ???dag!

Annons
Postat

Lax och pommes låter som en matcombo som inte är mitt försthandsval...😳

Postat

Lite synd att förstöra lax med pommes, det håller jag med om. Men jag orkade inte gå och handla så det fick bli vad jag hade hemma bara. De hade bra priser på kryddad lax förut så jag köpte på mig en jäkla massa.  Bet det blir ganska gott med lite chili ingefära och citron. 

Postat

Kotletter och potatis hade varit gott det med. Men nu ska det rostas biff så att den är klar i morgon. Var länge sedan jag käkade rostbiff nu. 

Postat

Brukar alltid koka mer potatis än jag kan äta. Då är det lätt att fixa stekt potatis dagen efter. 

Postat

Stekt pot och stekt ägg är fan en vinnare i matlådan🥰

Postat
5 timmar sedan, CHAE säger:

Stekt pot och stekt ägg är fan en vinnare i matlådan🥰

Har alltid undrat vad folk gör med orginalpotarna när de moddar sina gitarrer. Nu vet jag. 

Postat
6 timmar sedan, Fidden säger:

Har alltid undrat vad folk gör med orginalpotarna när de moddar sina gitarrer. Nu vet jag. 

Indeed😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.