Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Är inte det lite åt Scientolog hållet, fast med satanister? Scientologerna med Madonna, Tom Cruise med fl. som skänker stora summor för att hålla den stora ledaren nöjd och som tror på gudar i rymdskepp som kommer under den sista dagen att hämta dem som är trognast och jag vet inte vad. Folk som avslöjar detaljer inom sekten blir tystade.  pja, de flesta religioner är ju fulla av märkliga ting, vi är allt bra kreativa när allt kommer kring pengar och destruktion.

Fortfarande apvarmt... glass pd kanske?

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, Dark Of Light said:

Fy fan för att vakna upp med hela kroppen målar med tusch...

Känns nog sådär😮

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, slejnard said:

Imorn. Imorn blir det KPD å semesterkpd! 😄 

Wut...? De tar ut varandra och konsekvensen blir att du fortfarande är akffesugen!🙁

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
5 timmar sedan, SnigelDynamit said:

DoL och Slej, finisar! Alla är finisar. Idag blåser det så mitt paraply, som just nu fungerar som parasoll, vill blåsa iväg.

Händer idag då?🧐

Hejz Znäilz! Jo det blåser nåt så ini så pass, skjortan står rätt ut. Nu gör ju det inget för jag gillar inte skjortor.

Ja just det, händer det något? Näeh. Inte så värst. I brist på damfotboll så får jag väl se ngt på Netflix eller så.

4 timmar sedan, slejnard said:

Tack du e å fin 🙂 

kanske fiske idag. Är ju semester! 😄 

Nu är det ju så att vi har här i tråden konstaterat att det är mrs Slej som står för det seriösa fisket här va.

11 minuter sedan, Neosus said:

...skoja bara! ☺️ 👽

Ja vem faen behöver droger när det finns kaffe!?

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

Nu går det troll i folk tammefan. Stod och vänta på min tur att få ta ut paketet på posten och så missade hon min kölapp! De va int speciellt stressigt heller 2 pers i kön. 

HUR e de ens möjligt?? 😆  

Det löste sig ändå. 

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, Neosus said:

Nu går det troll i folk tammefan. Stod och vänta på min tur att få ta ut paketet på posten och så missade hon min kölapp! De va int speciellt stressigt heller 2 pers i kön. 

HUR e de ens möjligt?? 😆  

Det löste sig ändå. 

😆

Skönt att det löste sig tho

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.