slejnard Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 Går på SVT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 Ändå gick du på kyrkmarknaden.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 Man blir förvirrad. Ni snorar för bra här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 Är inte det lite åt Scientolog hållet, fast med satanister? Scientologerna med Madonna, Tom Cruise med fl. som skänker stora summor för att hålla den stora ledaren nöjd och som tror på gudar i rymdskepp som kommer under den sista dagen att hämta dem som är trognast och jag vet inte vad. Folk som avslöjar detaljer inom sekten blir tystade. pja, de flesta religioner är ju fulla av märkliga ting, vi är allt bra kreativa när allt kommer kring pengar och destruktion. Fortfarande apvarmt... glass pd kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 4 minuter sedan, ewroL said: Man blir förvirrad. Ni snorar för bra här. Du vill ju bara att kungen ska kamma sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 19 minuter sedan, slejnard said: Går på SVT! BTW om du inte sett den här så gör det så blir du ännu mer förbannad.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 Ja det är intressant men en blir ändå förbannad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 Ja, man blir ju förbannad! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 30 juni 2019 6 timmar sedan, Dark Of Light said: Fy fan för att vakna upp med hela kroppen målar med tusch... Känns nog sådär😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 juni 2019 Dela Postat 30 juni 2019 Imorn. Imorn blir det KPD å semesterkpd! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 30 juni 2019 10 minuter sedan, slejnard said: Imorn. Imorn blir det KPD å semesterkpd! 😄 Wut...? De tar ut varandra och konsekvensen blir att du fortfarande är akffesugen!🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 😄 hunden väckte mig å skulle ut. Nu sover hon å jag ligger vaken 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 Somnade. Nu vaken å KPD 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 havremjölk är det för sött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 Beror på vad man jämför med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 ...jämfört me knark så e de de de e de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 😮 ^_^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 DoL och Slej, finisar! Alla är finisar. Idag blåser det så mitt paraply, som just nu fungerar som parasoll, vill blåsa iväg. Händer idag då?🧐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 Tack du e å fin 🙂 kanske fiske idag. Är ju semester! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 ...skoja bara! ☺️ 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 (redigerat) 5 timmar sedan, SnigelDynamit said: DoL och Slej, finisar! Alla är finisar. Idag blåser det så mitt paraply, som just nu fungerar som parasoll, vill blåsa iväg. Händer idag då?🧐 Hejz Znäilz! Jo det blåser nåt så ini så pass, skjortan står rätt ut. Nu gör ju det inget för jag gillar inte skjortor. Ja just det, händer det något? Näeh. Inte så värst. I brist på damfotboll så får jag väl se ngt på Netflix eller så. 4 timmar sedan, slejnard said: Tack du e å fin 🙂 kanske fiske idag. Är ju semester! 😄 Nu är det ju så att vi har här i tråden konstaterat att det är mrs Slej som står för det seriösa fisket här va. 11 minuter sedan, Neosus said: ...skoja bara! ☺️ 👽 Ja vem faen behöver droger när det finns kaffe!? Redigerat 1 juli 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 1 juli 2019 Hej förresten Snailz😎 * * * 'Cuz Jackie Chan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 1 juli 2019 'Murica motherfuckers!😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 Nu går det troll i folk tammefan. Stod och vänta på min tur att få ta ut paketet på posten och så missade hon min kölapp! De va int speciellt stressigt heller 2 pers i kön. HUR e de ens möjligt?? 😆 Det löste sig ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 juli 2019 Trådstartare Dela Postat 1 juli 2019 4 minuter sedan, Neosus said: Nu går det troll i folk tammefan. Stod och vänta på min tur att få ta ut paketet på posten och så missade hon min kölapp! De va int speciellt stressigt heller 2 pers i kön. HUR e de ens möjligt?? 😆 Det löste sig ändå. 😆 Skönt att det löste sig tho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 2 st ostmackor på det.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2019 Dela Postat 1 juli 2019 Ett ärende sen blire kvällsfiske! 🙂 ( utan sambon dol 😉 så jag vinner ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts