CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 1 minut sedan, Neosus said: Yep! Vi (jag) säger oxå plättar om dom små. ☺️ Spännande! Just nu, Neosus said: Exakt! Strong move, Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Men nu säger jag köttbular på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 16 timmar sedan, CHAE said: Fookin' 'ell, efter 10 år vart det dags att byta avartar!😠 För att jag kan😑 FET 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Frågor på det? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 7 minuter sedan, Dark Of Light said: Springfield XD-serien , xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Just nu, Neosus said: Frågor på det? 😕 Jag har en fråga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Nä nu står ninjorna som spön i backen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 EL NINJO DOS POSTOS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 12 minuter sedan, Neosus said: Men nu säger jag köttbular på det! Bra där! 4 minuter sedan, Memphis said: FET 😎 Indeed, nöjd CHAE is nöjd😎 2 minuter sedan, Memphis said: EL NINJO DOS POSTOS 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Du liknar lite en polare till mig Chae på din avatar! 😄 https://www.instagram.com/p/BsNQU60Bc6b/?utm_source=ig_web_button_share_sheet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 27 minuter sedan, Memphis said: xD 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 😄 håller med om Heinz! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 59 minuter sedan, Memphis said: Du liknar lite en polare till mig Chae på din avatar! 😄 https://www.instagram.com/p/BsNQU60Bc6b/?utm_source=ig_web_button_share_sheet 😄😆 Sön krapp ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: EXACTEMENTE som tysken säger! Verkar som det är extrema kvalitetsproblem (förutom den tidigare nämnda vikten och priset) som är problemet hos polisens Sig Sauer pistoler. Light primer strikes efter första skottet, FTF generellt, korn som lossnar, pipor som spricker.... Vad har hänt Sig frågar sig vän av ordning? Ny ledarstruktur i företaget med mindre hänsyn till kvalitén och mer till försäljning. En kortsiktig tanke och en ännu kortare väg till katastrof! 12 pistoler av olika fabrikat har testats initialt för att få något att gå efter. En slags referensgrupp av vapen som inte per automatik betyder att något av dessa kommer att upphandlas. Vilka det är vet jag inte (än) men man kan ju gissa att det gäller alla de stora namnen, modellerna är också mina rent subjektiva gissningar: Walther P99 (Finsk polis valde den här. BTW, har ägaren Umarex dragit ner Walther i samma skit också), Glock 17-19, HK P30, Springfield XD-serien , Smith & Wesson M&P serien (BTW deras revolvrar lider av stora kvalitets brister), Ruger SR-9, för att nämna några som jag tror är med och slåss. Milda makter... Har du mjäll på plättarna!? Hur gick det till, jag har ju sett bilder på dig? 👍 med Slotts på en hedrande 2:a plats. Eller first looser, hur man nu vill se på saken 😛 Bra research där, DoL! Äh, Slotts kan dra åt helvete😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 32 minuter sedan, slejnard said: 😄 håller med om Heinz! Du och jag, Slej. Du och jag🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 (redigerat) Nu är onkel CHAE gränsänkling i hela fyra dagar! Ingen sambo, inget barn och nyinköpt whiskey. Party at CHAEs anyone?😄 Närstående aktiviteter såsom storstädning, blomvattning, storhandling och marinering av kötth står på programmet. I morgon kommer kompisen (Jesper) och ställer till djävulskap. Vi brukar ses en sisådär vart femte år så det kan sluta hur som helst🥰 Redigerat 27 juni 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Låter prima! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Sjukt bra gittarist som jag ändå tycvker blir tråkig rätt så fort. Gillar hans driv men saknar det häng som han itnte har. Jag är för mycket bliues antar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Har varit lite väl muycket "DOLande" och " "dam-matcher" för mig den senate tiden for att orka komma ihåg att minnas att logga in här. Men på söndag så ska jag kolla på ett hur i krokaran av min nya frälsekese så det blir nog lite lugnare då. Att den "DOLerska" jag kommer bäst överens med vekrligen vill dela Gävle med migm gör ju saken bätte. Får se om vi kommer iväg på Gefle Metal Festival eller inte. Vill hon flytta så gör vi det. Måste jag fyllta själv så får jag räkna på det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Härligt med love k9. Kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Vet inte om det är så mycket love just nu, Men det blir lite "love" ändå. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Just det ska ju lyssna på Selj sensate låt med. Problemet är ju bra att jag är onykter igen. Sällan det händer två gågnger samma månad men du blev det så... ☺️ Har svårt för all musik som prenteras för mig när jag druckit. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 juni 2019 Dela Postat 28 juni 2019 Ja vore kul med feedback. Morn å KPD å är i Piteå på summergames ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 juni 2019 Dela Postat 28 juni 2019 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 juni 2019 Dela Postat 28 juni 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 juni 2019 Dela Postat 28 juni 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 juni 2019 Dela Postat 28 juni 2019 KPD i mängd ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 juni 2019 Dela Postat 28 juni 2019 Någon form av avtryck har man tydligen lämnat åt mänskligheten... Kpd, DOLande & DOLerska. Känner mig rätt stolt & nöjd 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 juni 2019 Dela Postat 28 juni 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts