CHAE Postat 26 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 26 juni 2019 (redigerat) Fookin' 'ell, efter 10 år vart det dags att byta avartar!😠 För att jag kan😑 Redigerat 26 juni 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 26 juni 2019 Herrejevvlar vilken jävla pt, krappar!😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Jo den var mäktig! ☺️ snygg bild! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 11 timmar sedan, slejnard said: Å ja 🙁 ska vi hjälpa han? 🙂 Äh, han behöver bygga upp sig 😄 8 timmar sedan, CHAE said: Fookin' 'ell, efter 10 år vart det dags att byta avartar!😠 För att jag kan😑 Vem är du och vad har du gjort med CHAE!? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Aliensus! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Mesester! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 LPD!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Ptjaa på en stund kanske! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 NINJAD !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Fast LPD blir de!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Gott vare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 6 timmar sedan, slejnard said: Jo den var mäktig! ☺️ snygg bild! 👍 Täääck😎 4 timmar sedan, Dark Of Light said: [...] Vem är du och vad har du gjort med CHAE!? 😳 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 2 timmar sedan, CHAE said: Täääck😎 😮 Börjar bli vanligt i den här tråden.... 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Kay pee dee with aliensauce? 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Plättar på g! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Glättar? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Ja! På aliensmet! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Vagott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 28 minuter sedan, slejnard said: Plättar på g! Nänänänä, det är allmänt känt att Längstahianer inte äter plättar utan det är ka-boom cookies som gäller. SCHÄMMES TA MIG FAN!!😠 Marsch upp på rummet och tänk över vad du gjort. Du får inte se hur filmen slutar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 9 minuter sedan, CHAE said: Nänänänä, det är allmänt känt att Längstahianer inte äter plättar utan det är ka-boom cookies som gäller. SCHÄMMES TA MIG FAN!!😠 Marsch upp på rummet och tänk över vad du gjort. Du får inte se hur filmen slutar. Buhu 🙁 Här heter det plättar! Svingoda plättar! Tunna å mjälla plättar! Plätt plätt plätta dig ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 Just nu, slejnard said: Buhu 🙁 Här heter det plättar! Svingoda plättar! Tunna å mjälla plättar! Plätt plätt plätta dig ☺️ Hähä😄 Ät vad du vill, Slej. Intressant det där med mat och dialekt. You see, här i Småland är plättar lika med tockendäringa små som man får genom att steka i en plättlagg. Pannnkakor (a k a pangkakor a k a ka-boom cookies) är de stora man steker i en vanlig stekpanna. Mvh Carl-Jan Edward CHAE Blom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2019 F ö är Heinz ketchup den enda ketchupen värd namnet. Sådeså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 11 minuter sedan, CHAE said: Hähä😄 Ät vad du vill, Slej. Intressant det där med mat och dialekt. You see, här i Småland är plättar lika med tockendäringa små som man får genom att steka i en plättlagg. Pannnkakor (a k a pangkakor a k a ka-boom cookies) är de stora man steker i en vanlig stekpanna. Mvh Carl-Jan Edward CHAE Blom Yep! Vi (jag) säger oxå plättar om dom små. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juni 2019 Dela Postat 27 juni 2019 10 minuter sedan, CHAE said: Nänänänä, det är allmänt känt att Längstahianer inte äter plättar utan det är ka-boom cookies som gäller. SCHÄMMES TA MIG FAN!!😠 Marsch upp på rummet och tänk över vad du gjort. Du får inte se hur filmen slutar. EXACTEMENTE som tysken säger! Verkar som det är extrema kvalitetsproblem (förutom den tidigare nämnda vikten och priset) som är problemet hos polisens Sig Sauer pistoler. Light primer strikes efter första skottet, FTF generellt, korn som lossnar, pipor som spricker.... Vad har hänt Sig frågar sig vän av ordning? Ny ledarstruktur i företaget med mindre hänsyn till kvalitén och mer till försäljning. En kortsiktig tanke och en ännu kortare väg till katastrof! 12 pistoler av olika fabrikat har testats initialt för att få något att gå efter. En slags referensgrupp av vapen som inte per automatik betyder att något av dessa kommer att upphandlas. Vilka det är vet jag inte (än) men man kan ju gissa att det gäller alla de stora namnen, modellerna är också mina rent subjektiva gissningar: Walther P99 (Finsk polis valde den här. BTW, har ägaren Umarex dragit ner Walther i samma skit också), Glock 17-19, HK P30, Springfield XD-serien , Smith & Wesson M&P serien (BTW deras revolvrar lider av stora kvalitets brister), Ruger SR-9, för att nämna några som jag tror är med och slåss. Just nu, slejnard said: Buhu 🙁 Här heter det plättar! Svingoda plättar! Tunna å mjälla plättar! Plätt plätt plätta dig ☺️ Milda makter... Har du mjäll på plättarna!? Hur gick det till, jag har ju sett bilder på dig? Just nu, CHAE said: F ö är Heinz ketchup den enda ketchupen värd namnet. Sådeså! 👍 med Slotts på en hedrande 2:a plats. Eller first looser, hur man nu vill se på saken 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts