slejnard Postat 10 februari 2019 Dela Postat 10 februari 2019 Makaroner å långkokt älgkött pd? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 10 februari 2019 Dela Postat 10 februari 2019 himmel och pannkaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2019 Dela Postat 10 februari 2019 Pannkaka-plättar åt jag till frukost ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 11 februari 2019 Dela Postat 11 februari 2019 Det är bra med mig. Mycket jobb. Jobbar med ett lönesystem på ett större företag nu, med diverse ad hoc och analys, inte som systemvetare. I övrigt håller Yllet på och mixar vårt album så det blir spännande att se hur det blir! Hoppas det är lugnt med er också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2019 Dela Postat 11 februari 2019 Spännande zak! Kul å se dig. ja yllet verkar kunna mixandets ädla konst 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2019 Dela Postat 11 februari 2019 Ahapp? KPD imorn? Mixade låten liiiite till och lät den gå till släpp via en töckendenna aggregator ☺️ kommer i dagarna 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 februari 2019 Dela Postat 11 februari 2019 Ska bli kul att höra den nya mixen sedan Slej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 februari 2019 Dela Postat 11 februari 2019 Skulle köpa högtalarkablar men råkade bli med bas samtidigt.... ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2019 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2019 37 minuter sedan, -k9- säger: Skulle köpa högtalarkablar men råkade bli med bas samtidigt.... ? Vilken bas varte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 februari 2019 Dela Postat 11 februari 2019 Ville bara ha en elbas som var så allround som möjligt för studiobruk så det blev en Schecter Siamond Series. Går att ändra ljuden så mycket på den att det fick bli den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2019 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2019 Gott så!🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 februari 2019 Dela Postat 11 februari 2019 Fat jag vet inte vilken modell det är.. haha! Ska se om jag kan de det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 februari 2019 Dela Postat 11 februari 2019 CV-4 heter den tydligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 februari 2019 Dela Postat 12 februari 2019 Kul me ny bas! ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 februari 2019 Dela Postat 12 februari 2019 Fick lasagne hos morsan! ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 februari 2019 Dela Postat 12 februari 2019 Pd blire akffe 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 februari 2019 Dela Postat 12 februari 2019 Kaffe nu... sen blir det nog lasagne här med. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 februari 2019 Dela Postat 12 februari 2019 😊 du jag å GUSTAF ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 Slött i denna tråd nu för tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 1 minut sedan, -k9- säger: Slött i denna tråd nu för tiden. En får lägga på ett kol och va lite mer aktiv så tråden inte självdör. Eller får ryggmärgstvinsot. Följer ej mellon (förmodligen bara mellotronen) eftersom jag tröttnade för några år sedan. Nu handlar det tydligen inte så mycket om låtar utan om skandaler och bråk, bråk bakom scenen, låtstölder. Det är väl för att hålla intresset uppe när låtarna kanske inte drar precis. Ska dock inte säja för mycket då jag inte hört en enda. Fast ju mindre man känner till desto tvärsäkrare åsikter kan en ha. Om global och anal uppvärmning och allt det snackas om. Intressant att friska upp minnet med gamla nyheter som oral galvanism och apatiska flyktingbarn. Vart tog de vägen? Minns ni fler nyheter som var heta för något år sen men som alla glömt... Fast vete fan om det är så intressant. Intressant dock att det offentliga minnet år så kort. Mest spännande var väl att alla datorer och internet skulle krascha 2000. Men det hände inte ett skit va jag vet. Först händer ingenting, sen händer ingenting och på den vägen är det. Var på sjukhuset idag. De fick ta ett nytt blodprov för de hade gjort av med det gamla. Jag har knölstruma så min sköldkörtel är lite för aktiv. Så de tar blodprover då och då liksom för att kolla läget. De vet inte om de ska ta till kniven eller om jag ska dricka radioaktiv jod. Mumsich! Den nya Hulken! Men blodtrycket är ok och hjärta och lungor. Det bästa med att prata sjukdomar är att man i regel inte blir ovänner med andra om man nu inte tävlar. Värre är det att snacka politik. Som tur är har den upphört i Sverige. Jag vet inte vad vi har. Tur med vädret kanske. En favorit: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 Hej k9 o algo! Lite kafferast här så kikar in. Jo vi måste skärpa oss med skrivandet! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 Ledig idag, det firade jag med att steka pangkaka 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 😮 å fy fan Vagott ????❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 + grader och så ska det tydligen förbli, i alla fall den närmsta veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 februari 2019 Trådstartare Dela Postat 13 februari 2019 Ka-boom cookie!😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 4 timmar sedan, Dark Of Light säger: + grader och så ska det tydligen förbli, i alla fall den närmsta veckan. OK! Jag var ung och behövde pengarna... ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 februari 2019 Trådstartare Dela Postat 13 februari 2019 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 februari 2019 Dela Postat 13 februari 2019 Himme nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts