Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 (redigerat) Jobbigt att jobba i värmen de e de de e de e de! Kontrollbesiktning av bilen i eftermiddag. Bör gå igenom! Redigerat 7 juni 2019 av Neosus stavfle och PT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 PT ÄR DET DAX FÖR!!! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 PT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Just nu, Neosus said: Jobbigt att jobba i värmen de e de de e de e de! Kontrollbeiskning av bilen i eftermiddag. Bör gå igenom! Du tog ptn mitt framför ögonen på mig 😮 lycka till med bilen 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Just nu, slejnard said: PT ÄR DET DAX FÖR!!! ☺️ Jag tog den WOHOO! 🥰 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Just nu, slejnard said: Du tog ptn mitt framför ögonen på mig 😮 lycka till med bilen 👍 😄 Tackar! 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 18 minuter sedan, Neosus said: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Du bör nog svara i din micka upp tråd tror jag, Slej! 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Haha nja får se när. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Ska man fara å fiska sen månne 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 😄 Gud i himmelen nu ska ja ta en kopp köffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 ...måste brygga en kopp först.. 😱 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Är det kpd nu eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Johooooodå! Nu gick den igenom besiktningen. Bilen alltså! ...eller den gick inte men! NI fattar! ☺️ 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Näeh... Hur menar du nu..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Aldrig hört om bilar som gick! 😳 Men bra att den gick igenom ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 (redigerat) Menar du att den gick... och genom besiktningen också!? HerreNeosus... Låter dyyyyrt. 😮 Fåpåll??? Sverige - Malta ikväll i sådana fall. 😎 Redigerat 7 juni 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 ... and I rest my case. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Såg precis All The Way om LBJ och hans första år som president. En mästerlig, mästerlig rolltolkning av Bryan Cranston, känd från bl a Breaking Bad. Har tidigare sett filmerna om Nixon (hyfsad om än lite ensidig) och FBI chefen Hoover (ungefär samma där) men den här var riktigt bra. Frågan är... hur går bilen egentligen? Vad är det för pålägg på ostmackan och när släpper di utomjordiske k9? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 På A svarar jag B... ..och på C....får se nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Korv? Näe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 ...herrgårdsost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 1-0 mot Malta efter 1.20. Ett rent tur mål men även de räknas. Malta borde inte vara en svår motståndare men.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Tjej fåppåll Frankrike mot Sydkorea. Frankrike har alltid sny... duktiga spelare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Det får bli tjejboll istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 Ah... Tycker att Frankrike fått till ett välbalanserat lag. La Sommer, vilka vader. Majri, håret. Henry, ögonen. Torrent, hela hon. Diani, häc... Väldigt fin fotboll av fransyskorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni 2019 Dela Postat 7 juni 2019 For å fiska. En öring so far 🤗 sambon börjar fiska imorn 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juni 2019 Dela Postat 8 juni 2019 Morn å KPD 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts