Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

1 timme sedan, Neosus said:

LPD!! 

1 timme sedan, ewroL said:

min katt hoppar upp i mitt knä och myser vid uppvaknandet när jag sitter på toan och tar ut morgonpölsan

Är det inte det ena så är det andra, sa flickan som blödde näsblod...

Dela på andra sajter

Annons

Snabba letter, vilda letter, letter till höger, letter till vänster... Inget lett eller lagom i denna match. Kommentatorerna har i vanlig ordning tagit ut segern i förskott. Må det gå vägen, annars blir det pinsamt...

Dela på andra sajter

..en såndära ostskiva... 😑

hushållsost. 😱

Dela på andra sajter

Ett djälva namn det där egentligen... Hushålls ost. En ost att ha i hushållet helt enkelt? Som kudde, dörrstopp, kulfång, ost, knäskydd, pall, bordsbensförlängare... Ja allt som en ost i hushållet kan råka ut för.

Dela på andra sajter

Kommentatorerna är så fulla av TK beundran så att även om de missar grovt på isen så är det helt underbart. Man undrar ju varför det ska vara så där att man tar ut segern i förskott. Har de druckit?

Nej, det är inte en bra passning, de missar ju. Nej det är inte ett fantastiskt skott, de missar målet. Näh... liite mer neutralitet och ödmjukhet kanske. Sådant här hör man inte riktigt hos andra nationaliteters kommentatorer. Förlorar vi så blir det en knepig stämmning.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.