Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Såg lite stolpträffar nu i repis med. Verkar ju kuna ha varit och vara en intressant match. 🙂

Nu ska jag brassa käk men har igång sändingen så att jag hör och kan se ifrån köket med. 

Dela på andra sajter

Annons

Inte den roligaste matchen. Men jag tror att det delvis  beror lite, lite på komentatorn som är så slö med. Andra experrter är bättre på prata matchenra roligare än de kanske är,. 😑

Dela på andra sajter

1 minut sedan, Dark Of Light said:

Jag har hört att fransmännen har en hopvikbar vit flagga i hjälmen.... Kan det stämma?

Haha! 

Kom att tänka på när Top Gear kallade dem för ""Cheese-eating surrender monkeys" vilket iofs var någon annan som myntat har jag för mig. 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, -k9- said:

Inte den roligaste matchen. Men jag tror att det delvis  beror lite, lite på komentatorn som är så slö med. Andra experrter är bättre på prata matchenra roligare än de kanske är,. 😑

Håller med till fullo!!! Ensam också, blir ingen feeling då inte.

Jopp, en till där.

Dela på andra sajter

min katt hoppar upp i mitt knä och myser vid uppvaknandet när jag sitter på toan och tar ut morgonpölsan

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.