Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
7 minuter sedan, Dark Of Light said:

Torkade kläderna lagom till festligheterna k9??

Jo de fick torka på cykelflaket medans jag körde.🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, -k9- said:

Jo de fick torka på cykelflaket medans jag körde.🙂

Kanoners kompis!

Du... ber om ursäkt om jag trampade dig på tårna ang. dina små stavfel emellanåt. That´s me i ett nötskal. En retsticka som inte vill något ont men det blir lite fel ibland. Menar inget illa egentligen. Nackdelen med att ha en stor käft... eller blir det tangentbord här då!? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, Dark Of Light said:

Kanoners kompis!

Du... ber om ursäkt om jag trampade dig på tårna ang. dina små stavfel emellanåt. That´s me i ett nötskal. En retsticka som inte vill något ont men det blir lite fel ibland. Menar inget illa egentligen. Nackdelen med att ha en stor käft... eller blir det tangentbord här då!? 😳

Lungt! 

Däremot är det ditt fel att TK ligger under nu, så DET får du ta ansvar för och styra upp.☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu, -k9- said:

Lungt! 

Däremot är det ditt fel att TK ligger under nu, så DET får du ta ansvar för och styra upp.☺️

😄 Jåh, DET kan jag ta på mitt breda arsch... breda axlar. Håll med om att målet var ändå väldigt vackert!

De där klena Svenska nerverna gör sig påminda igen... Som sagt, en av de första hårda matcherna för TK.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att SUI blivit ett lag som har i VM att göra. Deras matcher är ju kul att kolla på, men det var ju taskit av dem att ta ledningen mot SWE dock. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, Dark Of Light said:

Jåh! Får kolla senare. Micket, micket zpennandeh nu i håckieyuien!

Bra svar! Säger så jag med istället för det jag svarade först. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...