Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu får de köra försnacket fortare så att de kan teka snart. 😑

Postat

Nu får de lugna ner sig lite så att jag hinner mänta maten från köket. 😏

Postat

Hualigen! Såg ut som att TK skulle släppa ett mål redan i första minuterna där.😳

Postat
7 minuter sedan, Dark Of Light said:

Torkade kläderna lagom till festligheterna k9??

Jo de fick torka på cykelflaket medans jag körde.🙂

Postat
3 minuter sedan, -k9- said:

Jo de fick torka på cykelflaket medans jag körde.🙂

Kanoners kompis!

Du... ber om ursäkt om jag trampade dig på tårna ang. dina små stavfel emellanåt. That´s me i ett nötskal. En retsticka som inte vill något ont men det blir lite fel ibland. Menar inget illa egentligen. Nackdelen med att ha en stor käft... eller blir det tangentbord här då!? 😳

Postat
2 minuter sedan, Dark Of Light said:

Kanoners kompis!

Du... ber om ursäkt om jag trampade dig på tårna ang. dina små stavfel emellanåt. That´s me i ett nötskal. En retsticka som inte vill något ont men det blir lite fel ibland. Menar inget illa egentligen. Nackdelen med att ha en stor käft... eller blir det tangentbord här då!? 😳

Lungt! 

Däremot är det ditt fel att TK ligger under nu, så DET får du ta ansvar för och styra upp.☺️

Postat
Just nu, -k9- said:

Lungt! 

Däremot är det ditt fel att TK ligger under nu, så DET får du ta ansvar för och styra upp.☺️

😄 Jåh, DET kan jag ta på mitt breda arsch... breda axlar. Håll med om att målet var ändå väldigt vackert!

De där klena Svenska nerverna gör sig påminda igen... Som sagt, en av de första hårda matcherna för TK.

Postat

Kul att SUI blivit ett lag som har i VM att göra. Deras matcher är ju kul att kolla på, men det var ju taskit av dem att ta ledningen mot SWE dock. 😐

Postat
1 minut sedan, Dark Of Light said:

Jåh! Får kolla senare. Micket, micket zpennandeh nu i håckieyuien!

Bra svar! Säger så jag med istället för det jag svarade först. 😊

Postat

Undrar om man skulle ta seig en öl? 

Eller kanske in Smirof ice? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.