Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Undrar om man orkar ge joxet en titt ändå.. 😑

Redigerat av -k9-
Postat

Kommer in just när det är en tjej som sjumger och en snubbe som står och...skakar morot... med en gitarr på magen. Såg ut som att han gjorde det. 😱

Postat
Just nu, Memphis said:

OMG vill se alla banden! 😮

Köp en blijett tå. Kände bara till Pål Meander och FK där dock. 

Postat

Vad nu då?! En låt jag inte blev irriterad på i joxet. Ungerns sångare hade ju en intressant nerv i rösten. Cool skala med. 😎

Postat

Missat några bidrag, men nu kör vi.

Belgaren sjunger otroligt falskt och saknar power i en låt som nog skulle kunna vara bra. Synd. Blanche hade gjort det bättre.

Postat

Georgien. Även han sjunger inåtvänt till en början, men sen kommer han igång. Träffar en del toner. Missar resten. Ganska maffigt, men som musik sett var det inget vidare.

Postat

Australien. Opera-pop möter livet på en pinne. Konstigaste jag sett och hört. Den går nog vidare.

Postat

Island. Nån form av tysk läderbögklubb på scen. Konstprojekten haglar tydligen i år. Sånginsatserna är väl sisådär, en låter som en döende katt, den andra som en sönderrökt hitler. 

• Haha 1
Postat
12 minuter sedan, Fidden said:

Georgien. Även han sjunger inåtvänt till en början, men sen kommer han igång. Träffar en del toner. Missar resten. Ganska maffigt, men som musik sett var det inget vidare.

😆

Postat

Estland. Börjar lite trevande, men sen flyger det iväg till avici-ish men med lite risig sång men de har nog problem med medhörningen vad det verkar.

Postat (redigerat)

Portugal. Ställer upp med djingis khan iklädd robin hood-kläder och plastpolisonger. Nu har jag sett allt.

Redigerat av Fidden
Postat

Jag började testa vilket grepp jag föredrog om stockarna istället. 😑

Ja...asså... trumstockarna då... 😊

Postat

Grekland. Sångerskan använder precis samma del av strupen som Eddie Vedder (pearl jam), inte speciellt vacket ska erkännas. Men iallafall en riktig låt som funkar i sammanhanget. 

Postat

Tror att jag ska göra nogot mera intressant nu. Funderar på att kolla på insidan av ögonlocken ett par timmar i stället. 😑

Postat

San Marino. Ja, det är ju precis såhär san marino brukar låta. Öronen blöder, jag dör en smula. Om jag överlever, skjut mig. 

Postat

Brukade gilla ESC när bidragen speglade lite hur inhemsk musik låter i respektive land. Nu har det blivit nästan lika uruselt som mello vad det verkar. 

Det var bättre förr.

Postat (redigerat)

Fiddens analys av ESC-bidragen fick mig att salivsprutskratta😆🥰

Fidden är den nye SJR...

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.