Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Kommer in just när det är en tjej som sjumger och en snubbe som står och...skakar morot... med en gitarr på magen. Såg ut som att han gjorde det. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
On 2019-05-12 at 23:46, -k9- said:

Dream Theater och Freak Kitchen och två band till spelar samma dag som Pål. https://www.facebook.com/events/gasklockorna-gävle/dream-theater-special-guests-gasklockorna-gävle/2311225992282153/

 

OMG vill se alla banden! 😮

 

Men kan nog inte gå 🙁

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad nu då?! En låt jag inte blev irriterad på i joxet. Ungerns sångare hade ju en intressant nerv i rösten. Cool skala med. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Georgien. Även han sjunger inåtvänt till en början, men sen kommer han igång. Träffar en del toner. Missar resten. Ganska maffigt, men som musik sett var det inget vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Island. Nån form av tysk läderbögklubb på scen. Konstprojekten haglar tydligen i år. Sånginsatserna är väl sisådär, en låter som en döende katt, den andra som en sönderrökt hitler. 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, Fidden said:

Georgien. Även han sjunger inåtvänt till en början, men sen kommer han igång. Träffar en del toner. Missar resten. Ganska maffigt, men som musik sett var det inget vidare.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Grekland. Sångerskan använder precis samma del av strupen som Eddie Vedder (pearl jam), inte speciellt vacket ska erkännas. Men iallafall en riktig låt som funkar i sammanhanget. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att jag ska göra nogot mera intressant nu. Funderar på att kolla på insidan av ögonlocken ett par timmar i stället. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukade gilla ESC när bidragen speglade lite hur inhemsk musik låter i respektive land. Nu har det blivit nästan lika uruselt som mello vad det verkar. 

Det var bättre förr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fiddens analys av ESC-bidragen fick mig att salivsprutskratta😆🥰

Fidden är den nye SJR...

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...