Dark Of Light Postat 29 januari 2019 Postat 29 januari 2019 På 2019-01-27 på 12:00, slejnard säger: Sådärja. Då var det färdigbadat! Imorn lämnar vi hotellet 11 lokal tid å hemma ca 23 svensk tid. Haft fantastiska två veckor. Kul å träffa brorsan å! Vad lik han är dig 😮 På 2019-01-28 på 18:14, CHAE säger: Fucking Gunde Svahn!😮 * * * Sådärja! Nu är goofen med att man kunde se Längstah utan att vara inloggad avhjälpt. Faran över! FARAN ÖVER!! Gôtt 😮 15 timmar sedan, CHAE säger: @Memph Har du fortfarande klockfetish? Min är kvar 😮
Memphis Postat 29 januari 2019 Postat 29 januari 2019 Just nu, CHAE säger: @Memph Har du fortfarande klockfetish? Ja, vem har inte det? 😳 Jaa det har jag relativt iallafall 😄
Dark Of Light Postat 30 januari 2019 Postat 30 januari 2019 2 säs av Punisher på Nättflicks pd. Vad i hilvetteh ska man se nuråh´? 😳
slejnard Postat 30 januari 2019 Postat 30 januari 2019 De ska jag se. Har också Viaplay. Växlar mellan det o HBO ☺️
CHAE Postat 30 januari 2019 Trådstartare Postat 30 januari 2019 4 timmar sedan, Neosus säger: Mars ...på viaplay alltså. 3 timmar sedan, slejnard säger: De ska jag se. Har också Viaplay. Växlar mellan det o HBO ☺️ Hipsters
slejnard Postat 31 januari 2019 Postat 31 januari 2019 En vakner där vid 2.30 å tror det är morgon. Tur en kan somne om 😳 och var är Micke H?
Gäst Postat 31 januari 2019 Postat 31 januari 2019 Kan man verkligen acceptera Mariah som artist när hon sjunger live låter det som om hon skriker och hon kommer in i obehagliga lägen av röstskada. Varför kan hon inte hålla det hemligt? Så konsertpengarna är så viktiga för hennes liv? Det saknar huvud att hon ska synas och sjunga live dessutom är det ju bara en tragedi. Det enda jag kan tänka mig för henne är att hålla sig till studion och kanske dags att ta ut silikon tuttarna med för detta handlar om musik och inte mer än så. Audio.
slejnard Postat 31 januari 2019 Postat 31 januari 2019 Paul stanley från kiss har också tappat rösten. Tråkigt! Trodde Maria hade äkta tuttar...inte för att det har med rösten att göra ☺️
Gäst Postat 31 januari 2019 Postat 31 januari 2019 Mariah blev dömd av tidsandan i Hollywood eller modeindustrin där kvinnorna ska likna män och tvärtom, så 1997 började hennes bröstkorg växa så hon bestämde sig för att balansera med stora bröst från plastikdoktorn.
CHAE Postat 31 januari 2019 Trådstartare Postat 31 januari 2019 På 2019-01-29 på 21:49, Memphis säger: Ja, vem har inte det? 😳 Jaa det har jag relativt iallafall 😄 😠 4 timmar sedan, ewroL säger: Kan man verkligen acceptera Mariah som artist när hon sjunger live låter det som om hon skriker och hon kommer in i obehagliga lägen av röstskada. Varför kan hon inte hålla det hemligt? Så konsertpengarna är så viktiga för hennes liv? Det saknar huvud att hon ska synas och sjunga live dessutom är det ju bara en tragedi. Det enda jag kan tänka mig för henne är att hålla sig till studion och kanske dags att ta ut silikon tuttarna med för detta handlar om musik och inte mer än så. Audio. 4 timmar sedan, ewroL säger: Mariah blev dömd av tidsandan i Hollywood eller modeindustrin där kvinnorna ska likna män och tvärtom, så 1997 började hennes bröstkorg växa så hon bestämde sig för att balansera med stora bröst från plastikdoktorn. 2 timmar sedan, ewroL säger: förlåt Nej🙂
CHAE Postat 31 januari 2019 Trådstartare Postat 31 januari 2019 22 minuter sedan, slejnard säger: 😄 tja chae ☺️ Prosit!😄
Pico Postat 31 januari 2019 Postat 31 januari 2019 5 timmar sedan, ewroL säger: Kan man verkligen acceptera Mariah som artist när hon sjunger live låter det som om hon skriker och hon kommer in i obehagliga lägen av röstskada. Varför kan hon inte hålla det hemligt? Så konsertpengarna är så viktiga för hennes liv? Det saknar huvud att hon ska synas och sjunga live dessutom är det ju bara en tragedi. Det enda jag kan tänka mig för henne är att hålla sig till studion och kanske dags att ta ut silikon tuttarna med för detta handlar om musik och inte mer än så. Audio. Kan man acceptera definitionen av 'artist'? Där, fixat till frågan.
Dark Of Light Postat 31 januari 2019 Postat 31 januari 2019 (redigerat) 6 timmar sedan, slejnard säger: Paul stanley från kiss har också tappat rösten. Tråkigt! Trodde Maria hade äkta tuttar...inte för att det har med rösten att göra ☺️ ... men är hans tuttar äkta? 😳 Mariah Carrey.... var det inte hon som snodde låtar från någon..? Redigerat 31 januari 2019 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 31 januari 2019 Postat 31 januari 2019 På 2019-01-30 på 16:46, CHAE säger: DoL är toast😆 Ser om Orange Is the New Black 😄
slejnard Postat 31 januari 2019 Postat 31 januari 2019 12 minuter sedan, Dark Of Light säger: ... men är hans tuttar äkta? 😳 Mariah Carrey.... var det inte hon som snodde låtar från någon..? Jo så var det ju visst 😄 Har du hört min hyllning till dig: ” we are all in between, the dark of light ”
Recommended Posts