slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Snyggt där dol 😑 morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Jag ser det som helt naturligt bara, jag är ju ändå... Nåja, kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 40 minuter sedan, Dark Of Light said: Jag ser det som helt naturligt bara, jag är ju ändå... Siv? Rut? Ulf? Gud? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 KAFFESUGEN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 december 2019 Trådstartare Dela Postat 10 december 2019 RIP Marie Fredriksson🙁 Trist som SATAN! Nu ska jag blast:a ”Sparvöga” och Roxette så att taket lyfter🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Ja verkligen.. Rip Marie Fredriksson! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 6 minutes ago, CHAE said: RIP Marie Fredriksson🙁 Trist som SATAN! Nu ska jag blast:a ”Sparvöga” och Roxette så att taket lyfter🥰 Så trist. Roxette var ju så jävla bra. The Look kan vara en av de hookigaste pop-låtar jag vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Lussekatt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 JÅH vore gott! RIP Marie 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 26 minuter sedan, CHAE said: RIP Marie Fredriksson🙁 Trist som SATAN! Nu ska jag blast:a ”Sparvöga” och Roxette så att taket lyfter🥰 🙁 Nämen... RIP Marie.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 44 minuter sedan, Naymari said: Lussekatt? Gärna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 december 2019 Trådstartare Dela Postat 10 december 2019 1 timme sedan, Naymari said: Så trist. Roxette var ju så jävla bra. The Look kan vara en av de hookigaste pop-låtar jag vet. Håller med! 1 timme sedan, Naymari said: Lussekatt? Yes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 har ingen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 1 hour ago, CHAE said: Håller med! T.o.m. Virveltrumman är en hook. 59 minutes ago, slejnard said: har ingen? Jag hade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Lyllo ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Såg Marie live för ett par år sedan i hennes sista turné med Roxette. Det där otroliga trycket i rösten var av förklarliga skäl inte längre där, även om karaktären fortfarande fanns kvar. Hon orkade inte heller fullfölja turnen, men jag är ändå glad att jag fick uppleva det. I morse funderade jag plötsligt och lite oväntat på hur hon mådde, kom på att man inte hade hört något om henne på ett tag. Med facit i hand hade hon redan varit borta några timmar vid det laget, men jag väljer att se det som att hennes ande tog ett ärevarv runt landet innan den drog iväg på nya äventyr. Vila i frid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 december 2019 Trådstartare Dela Postat 10 december 2019 Fint minne där, Fidden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Japp 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Riggat inför tomtesmäkk imorn 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Är det jul redan???!!!?? 😮 Eller är det sent!? Ska man gå efter julskyltningarna så har det varit jul i ett par månader redan... och då ska man veta att det är två, tre månader kvar innan det tar slut 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Ja nu är det jul igen 😑 ... å sen blir det juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Julen är slut när....den är slut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 december 2019 Dela Postat 10 december 2019 Exakt precis! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 december 2019 Dela Postat 11 december 2019 Ja, jag varnade för julen redan i juli... Då skrattade alla. Nu sitter vi här.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 december 2019 Dela Postat 11 december 2019 JULFÖRNEKARE! Det kommer att vara er som kommande generationer kommer att döma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 december 2019 Dela Postat 11 december 2019 How daaaaaaare you!? Vet ni..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 december 2019 Dela Postat 11 december 2019 När jag var liten var jag rädd för jullåtarna Juligen - Just D och Mer Jul - Adolphson & Falk. När jag hör de två låtarna i vuxen ålder känner jag fortfarande obehag när de låtarna hörs på radio eller varstans. Vet inte varför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 december 2019 Dela Postat 11 december 2019 (redigerat) ... det är snart påsk. Redigerat 11 december 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts