Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
20 timmar sedan, slejnard säger:

Jo så var det ju visst 😄 

Har du hört min hyllning till dig: ” we are all in between, the dark of light ” 

🥰👍 worship-gif-2.gif

• Gilla 1
Postat

vad tycks om kvalitén på sångspåret nu? kan man bygga vidare med gitarr eller är det fortfarande lite för kasst?

Postat
11 minuter sedan, Fidden säger:

Något som rör sig är iallafall mitt arbetsliv. I maj börjar jag jobba i Jönköping. 🙂

Grattis! Vad roligt. Biologisaker man inte förstår sig på?

Postat
11 minuter sedan, Overkill säger:

Grattis! Vad roligt. Biologisaker man inte förstår sig på?

Nä, det har spårat ur fullständigt, halkade in i landstinget och vidare in i deras it-verksamhet... 

Postat
11 timmar sedan, Fidden säger:

Nä, det har spårat ur fullständigt, halkade in i landstinget och vidare in i deras it-verksamhet... 

Tycker det har varit udda nivå den här säsongen. Många saker är så fruktansvärt obskyra att man omöjligt kan veta. Den här var intressant apropå det: https://www.dn.se/asikt/fragorna-i-svt-programmet-pa-sparet-ar-for-svara/

Kontentan: det är lätt skriva svåra frågor, jättesvårt skriva lagom svåra frågor. 

Postat
10 timmar sedan, slejnard säger:

Han slog världsrekord och var helt oberörd. 150g på en halv minut

Låter ju inte friskt. När jag var typ 11-12 åt jag en chilifrukt med styrka 3 i nån blandad chililåda med styrkor från 3-9. Det var så smärtsamt. Drack närmare en liter mjölk. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.