Vallhagen Postat 5 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 5 januari 2006 Men det är ju finsk tango som gäller 😉 Nej men, bra tango känsla i låten för övrigt. Är de verkligen finsk som gäller? Jag är lite småallvarlig, och inte insatt; men finns det inte en latinamerikansk variant som är bra mycket sexigare? Å andra sidan är väl inte vår version så latino direkt... Eller är det det den är? ehh.. Tack för inlägget:) *** Crownfield! ja visst är det trevligt! *** Rockfart/TordA! Inga problem; men låten låg ju hos dig; och länken var/är faktiskt död(?) tjing tjong Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 Wünderbaar, mon amour! 😉 Slutet är ju klockrent!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 bump-i-dump 😉 Jösses 😄 ska alla garderobslik väckas nu 😄 Jo den här är fortfarande asball. Det kanske t o m finns nån som vill bättra på slutet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JahCrab Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Shiiiiiiiit! Denna var vild. Det är bara baguetterna och rödvinet som saknas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 (redigerat) Kan inte ladda ner... 🙁 Edit: Det kan jag visst! 🙂 Redigerat 16 november 2006 av Gote Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Bara texten är fan värd ett Nobelpris! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 16 november 2006 Trådstartare Dela Postat 16 november 2006 jag finner till stor glädje att detta mästerverk fortfarande renderar uppskattning 🙂 Tack JahCrab, tack Gote Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 Hade missat att denna fått fler kommentarer. Tack ska ni ha! Jeez! Det var en av de första grejerna jag gjorde efter att jag skaffat min inspelningsutrustning. 🙂 Om jag minns rätt så är låten inte ens mixad, utan var och en gjorde sitt pålägg och skickade vidare en mp3:a. Så de första grejerna är väl mp3-kodade typ 5-6 gånger. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 LÅTNAMN: MERCI BEACEUPARTIST/GRUPP:LE'STAFETTE GENRE:TANGEAU LÅTLÄNGD:2.26 mineauterrr KOMPOSITÖR: KIEFS, DIWIC, VECTRO, MILTON, SIGNERT, VALLHAGEN INSPIRATIOUNE: ROCKFEAURT EV. MEDVERKANDE: KIEUFFS, DIWICEAU, VECTROUO, MILTEUN, SIGNEURRT, VALLHEAUGENN INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) EMMPEETREUU STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) GIGANTISQUE STATUS: FARDIG FEUR RESCENSIEUN LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag hmm... nu FUNKAR DENNA LÄNK OXÅ! (Tssss NÄ inte dåååå /TZ) Vänneurr! Er Valbeurrrg är räddad! Här är den! Stafett! Det är bara att ge upp era karriaeurer gott folk! Här är den! Årets enda viktiga låt! Ett fenomeneault forumsamarbete i stafettform på mr Rockfarts initiativ! Tema Tango! Vad mer att tillägga? Mycket förmodligen, så tyck på! Edit: Ändrade länken till msieu Roquefarts place. Komangtärar om en stunn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 😄 😛 😆 😄 Nice...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 29 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 29 januari 2007 Ja, eller hur, Twilight 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.