thrinithan (oregistrerad) Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Porcupine Tree eller Opeth. Så länge Steven Wilson är med i leken!!
Dingbats Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Olivia Tremor Control, lätt! Det måste vara hur mycket sjuka grejer som helst som pågår där. Eller bob hund.
Bunga Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Porcupine Tree, tror jag Lätt! Eller ptja, man skulle ju inte tacka nej till att sitta med Devin Townsend vid mixern en stund heller. SYL vore ju najs, eller bara DTB. Devin är ju grym på att prodda och han har lärt sig av en svenne 😛 Lärt sig av en svenne? Det var nyheter för mig, utveckla! SYL vore ju jävligt najs, särskilt med tanke på att det kanske skulle betyda att de bestämt sig för att inte lägga ner trots allt 🙂
Pazo Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Daft punk vore fint 🙂 Hos sebastian också. Fattar inte hur han får sånt jävla tung-gung ur sönderklippta grejer 😛
ThomasJ Postat 23 mars 2008 Postat 23 mars 2008 Daft punk vore fint 🙂 Hos sebastian också. Fattar inte hur han får sånt jävla tung-gung ur sönderklippta grejer 😛 Lätt
Eternal Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 Jag hade valt Hans Zimmers "Panic Room". Hade varit kul att få se när han komponerar lite. Sen också känna på hans "grejer".
kajan Postat 25 mars 2008 Postat 25 mars 2008 Porcupine Tree, tror jag Lätt! Eller ptja, man skulle ju inte tacka nej till att sitta med Devin Townsend vid mixern en stund heller. SYL vore ju najs, eller bara DTB. Devin är ju grym på att prodda och han har lärt sig av en svenne 🙂 Lärt sig av en svenne? Det var nyheter för mig, utveckla! SYL vore ju jävligt najs, särskilt med tanke på att det kanske skulle betyda att de bestämt sig för att inte lägga ner trots allt 😛 Tänkte mest på att Danne Bergstrand proddade hans tidiga plattor så jag antar att han lärde sig nåt kanske 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.