Bresho Postat 11 december 2018 Postat 11 december 2018 Tjenare! jag och min polare har lagt upp ett par låtar på soundcloud och söker feta mängder feedback så vi vet vad vi behöver förbättra tills nästa gång. 🙂
Trilsk Postat 13 december 2018 Postat 13 december 2018 Använd mer filter sweeps och sånt på syntar för att skapa rörelse i övergångarna. 1
-Johan- Postat 14 december 2018 Postat 14 december 2018 Tja! Jag tycker ni har bra idéer. Gillar att ni inte håller er till någon speciell formula utan experimenterar och tar ut svängarna. Blir intressant. Främst At night och Dreamer som jag gillar. Inte lyssnat så noga på de andra. Det finns rum för förbättring, men det kommer av sig själv om ni fortsätter att lyssna på låtarna och jämföra med andra. Det viktigaste är att det är intressant, vilket jag tycker det är. Så fortsätt på er stil men ta hjälp av andra låtar för att få till ljudbilden bättre. Vissa ljud blir lite för höga och ibland slåss för många ljud samtidigt om utrymme. Glöm inte bort automation på ljudvolymen för att lyfta fram eller bak ljud i bilden. Alla melodier behöver inte vara i fokus samtidigt. 1
Farbrorhumla Postat 17 december 2018 Postat 17 december 2018 Super bra? Hade ni tänkt lägga in lite sång med?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.