crisundell Postat 9 december 2018 Postat 9 december 2018 Hej! Jag och en kompis håller precis på att slutföra en låt och vi skulle bli mycket glada över feedback och ev synpunkter. länk: https://drive.google.com/file/d/1ZdrDQi2A8zy8_jYF9xdhZA46ludVmk75/view?usp=drivesdk Tack på förhand! / Cris
Kloon Postat 9 december 2018 Postat 9 december 2018 Mycket snyggt, diggar starkt! Det enda jag reagerade över är att sången låter liiite som ett lapptäcke av olika tagningar. 1
crisundell Postat 9 december 2018 Trådstartare Postat 9 december 2018 Tack! Vad kul att höra lite synpunkter! Och självklart att du gillade den! Hur menar du med att sången låter lite som ett lapptäcke? (Så jag kan förstå och höra efter det själv) :)
Kloon Postat 9 december 2018 Postat 9 december 2018 Främst partiet efter 1:12, sången låter annorlunda och där finns plötsligt ett bredare basregister i sångmixen.
crisundell Postat 9 december 2018 Trådstartare Postat 9 december 2018 Ok! Precis efter 1:12, så kommer en annan sångare in (vi sjunger bägge två) kan det ha något med detta att göra ? Tack igen ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.