Jump to content
Annons

Diskussion om konstruktiv feedback


sdac (oregistrerad)

Recommended Posts

Delade tråden från demoforumet då jag delar flera medlemmars åsikt om att det mer liknar ett ogillande av en persons tycke och smak än om huruvida kritiken är konstruktiv på ett korrekt sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag hoppas verkligen inte att Dumb Dan eller någon annan av Er slutar att komma med Era synpunkter på folks alster bara för att någon vill bestämma hur vi andra ska få tycka, formulera oss och allt detta enligt fastighetsfolkets doktrin?! Tyvärr måste jag nog hålla med Danny Cort. Du får ta och spana in läget här först, sdac. Den som missförstått är Du.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Jag hoppas verkligen inte att Dumb Dan eller någon annan av Er slutar att komma med Era synpunkter på folks alster bara för att någon vill bestämma hur vi andra ska få tycka, formulera oss och allt detta enligt fastighetsfolkets doktrin?! Tyvärr måste jag nog hålla med Danny Cort. Du får ta och spana in läget här först, sdac. Den som missförstått är Du.

& den som inte har vågat svara är uscdk...eller vad han nu hette.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sdac lille, var är Du? Wo bist du, Sdac? Jag tycker Du gör så här: Avregistrera Dig och dyk upp under nytt namn. Surfa sen runt lite här på forumet, förundras och förfäras över allt fantastiskt som försigår här. Då tror jag allt kommer att lösa sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...