Jump to content
Annons

Diskussion om konstruktiv feedback

Recommended Posts

Postat

Delade tråden från demoforumet då jag delar flera medlemmars åsikt om att det mer liknar ett ogillande av en persons tycke och smak än om huruvida kritiken är konstruktiv på ett korrekt sätt.

Annons
Postat

Jag hoppas verkligen inte att Dumb Dan eller någon annan av Er slutar att komma med Era synpunkter på folks alster bara för att någon vill bestämma hur vi andra ska få tycka, formulera oss och allt detta enligt fastighetsfolkets doktrin?! Tyvärr måste jag nog hålla med Danny Cort. Du får ta och spana in läget här först, sdac. Den som missförstått är Du.

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Jag hoppas verkligen inte att Dumb Dan eller någon annan av Er slutar att komma med Era synpunkter på folks alster bara för att någon vill bestämma hur vi andra ska få tycka, formulera oss och allt detta enligt fastighetsfolkets doktrin?! Tyvärr måste jag nog hålla med Danny Cort. Du får ta och spana in läget här först, sdac. Den som missförstått är Du.

& den som inte har vågat svara är uscdk...eller vad han nu hette.

Postat

Sdac lille, var är Du? Wo bist du, Sdac? Jag tycker Du gör så här: Avregistrera Dig och dyk upp under nytt namn. Surfa sen runt lite här på forumet, förundras och förfäras över allt fantastiskt som försigår här. Då tror jag allt kommer att lösa sig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.