Erik dP Postat 8 november 2018 Postat 8 november 2018 Låter bra de 30 sekunder man kan lyssna. Men du kanske kan posta tex en Youtubelänk eller liknande för oss som inte har Spotify?
Kloon Postat 8 november 2018 Trådstartare Postat 8 november 2018 4 minuter sedan, Erik dP säger: Låter bra de 30 sekunder man kan lyssna. Men du kanske kan posta tex en Youtubelänk eller liknande för oss som inte har Spotify? Självklart! Youtube länk infogad.
Erik dP Postat 8 november 2018 Postat 8 november 2018 (redigerat) Karaktär i rösten! Sparsamt använda instrument som inte dränker rösten. Kanske lite tvärt slut med kortare distat ljud. Bra jobbat! Redigerat 8 november 2018 av Erik dP
Kloon Postat 8 november 2018 Trådstartare Postat 8 november 2018 5 timmar sedan, Erik dP säger: Karaktär i rösten! Sparsamt använda instrument som inte dränker rösten. Kanske lite tvärt slut med kortare distat ljud. Bra jobbat! Tusen tack för lyssning och feedback Erik!
slejnard Postat 8 november 2018 Postat 8 november 2018 Skön låt! Riktigt bra sång och melodi. Fin stämning i låten. På nåt ställe låter det som att sångaren är snuvig/förkyld? men det är inget som stör. Bra jobbat!
Kloon Postat 8 november 2018 Trådstartare Postat 8 november 2018 2 timmar sedan, slejnard säger: Skön låt! Riktigt bra sång och melodi. Fin stämning i låten. På nåt ställe låter det som att sångaren är snuvig/förkyld? men det är inget som stör. Bra jobbat! Jag tackar ödmjukast för lyssning, feedback och värmande ord slejnard. Ingen snuva vad jag vet, misstänker att det är någon form av dialektal grej du hör. 1
idasids Postat 16 november 2018 Postat 16 november 2018 Vilken fin låt! Tycker mycket om den, stämningen passar utmärkt till denna kväll ? kan knappast vänta på att få höra mer!
Songbird Postat 17 november 2018 Postat 17 november 2018 Bra låt och vilken fin röst du har! Ser fram emot att få höra mer ??
Kloon Postat 17 november 2018 Trådstartare Postat 17 november 2018 (redigerat) Tusen tack idasids & Songbird för att ni lyssnar och era värmande ord! Det är inte jag som sjunger, jag samarbetar med en kille från USA. Dock har jag gjort allt annat. Text, musik, arr, etc.... Redigerat 17 november 2018 av Kloon
krukvaxter23 Postat 20 november 2018 Postat 20 november 2018 Med nöje lyssnade jag på sången! Får mig att tänka på sommaren ❤️ Hur länge har du hållit på med musiken? ?https://strykfritt.se/
Kloon Postat 21 november 2018 Trådstartare Postat 21 november 2018 18 timmar sedan, krukvaxter23 säger: Med nöje lyssnade jag på sången! Får mig att tänka på sommaren ❤️ Hur länge har du hållit på med musiken? ?https://strykfritt.se/ Tusen tack! Musik har jag hållit på med av och till sedan 1978.
Kloon Postat 22 november 2018 Trådstartare Postat 22 november 2018 8 timmar sedan, Levander säger: Oj missat denna post. Riktigt bra Kloon! 🙂 Tack som f*n Levander, glädjer mig enormt att höra! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.