BeyondLife Postat 25 oktober 2018 Postat 25 oktober 2018 Hej! Jag är intresserad av att ladda ner en gratis musik studioprogram till min android från Google play. Finns det risk att man får virus vid nedladdning? Och kan ni tipsa om någon som är säker och bra för nybörjare samt för att spela in vocals? Tack på förhand!
VayzeriA Postat 26 oktober 2018 Postat 26 oktober 2018 (redigerat) Ja betalar du tillverkaren och laddar ner via deras hemsida/appstore så är du säker, sånt som "privatpersoner" gör är blandad kvalité saknr osäker ty heller jag. Annars får du skylla dig själv om du kör med crack/patch ??? Redigerat 26 oktober 2018 av vayzeria
BeyondLife Postat 29 oktober 2018 Trådstartare Postat 29 oktober 2018 Så ladda ner från appstore/Google play ska vara säkert? Har du tips på någon bra som är gratis?
VayzeriA Postat 29 oktober 2018 Postat 29 oktober 2018 Ingen aning faktiskt. Aldrig kollat runt. Läs lite bland betygen/ recensionerna å ladda ner några stycken å prova! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.