pressrec Postat 11 oktober 2018 Postat 11 oktober 2018 (redigerat) Vet inte hur jag missat att Behringer planerar att konkurrera ut Warm Audio men tydligen har jag gjort det. Någon som har testat någon av deras kloner? Priset är ju löjligt lågt. Redigerat 11 oktober 2018 av pressrec
pme (oregistrerad) Postat 11 oktober 2018 Postat 11 oktober 2018 Hmm, hittat priserna. Skitbilligt ju. 2266 SEK för en 1176 klon! Bara lådan skulle bli dyrare om man skulle försöka bygga en själv...
pressrec Postat 12 oktober 2018 Trådstartare Postat 12 oktober 2018 15 timmar sedan, pme säger: Hmm, hittat priserna. Skitbilligt ju. 2266 SEK för en 1176 klon! Bara lådan skulle bli dyrare om man skulle försöka bygga en själv... Ja, visst är det galet! Jag menar, att bara köpa in rören till att bygga en LA-2A går ju på mer än vad de säljer den för. Riktigt fina recensioner på Gearslutz också.
pressrec Postat 12 oktober 2018 Trådstartare Postat 12 oktober 2018 10 timmar sedan, slejnard säger: Det KLIAR i köpnerven! Visst gör det! Typ att fylla ett rack! :) 1
Pesek Postat 12 oktober 2018 Postat 12 oktober 2018 Vad är det ni säger?!? Det gäller att handla på för när Behringer upptäcker att de inte tjänar något på detta kommer de sluta :)= Eller så är det bara mjöl i lådorna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.