pxm Postat 18 september 2018 Postat 18 september 2018 En ii-V7-I som snurrar runt i 4/4,,120 bmp, och vanlig C dur.Stämningen är av 440 mHz. Jag har en slarvig spelstil ochär inte bäst på att spela gitarr. Detta är inspelat med min PRS 245 SE. Lade på litet xtra pengar och fick en med Dalbergia rosenträ och med de riktiga klassiska PRS mickarna. 245 SE 2018 hade sålt slut men jag tror jag gjorde ett bra val. Jag gillar verkligen den gitarren. Den här är jätterolig att spela, fast solot blir olika varje gång,och jag hoppas den går enkelt att följa med i och är lätt att lyssna på, trots att den är väldigt mycket pxm Hoppas ni gillar den. mvh
slejnard Postat 18 september 2018 Postat 18 september 2018 Cool idé! Lyssnat på många av dina tidigare låtar och du är experimentell och jag tror jag vet vad du vill uppnå. Jazzrock/fusion är inte alls lätt. Fick jag ge nåt tips till nästa låt är det att förenkla. Låt ett eller flera instrument spela till grundbeatet ”på” slagen och med enklare rytmer så kan nåt enskilt gå utanför ramen. Fortsätt skapa! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.