Bresho Postat 13 september 2018 Postat 13 september 2018 Hejhej har ett intro med en väldigt skön melodi jag skulle vilja ha lite vocals till! Du som vill kan ju bara ta hem låten och göra du vill med den 🙂
Pesek Postat 15 september 2018 Postat 15 september 2018 Skön melodi, kom på en sång slinga ganska fort. Blir lite ledsen i ögat då jag sålt av 90% av studion nu under studierna så jag kan inte spela in på ett vettigt sätt.
Gäst Postat 15 september 2018 Postat 15 september 2018 Hoppas att du får tag i en sångare. Det skulle vara kul att höra med sång till.
Pesek Postat 16 september 2018 Postat 16 september 2018 23 timmar sedan, Danne Z säger: Det är många som tyvärr inte tänker igenom saker och agerar på impulser för att få loss snabba pengar. I de fallen kan det nog vara jobbigt. Att agera på impuls för att få loss snabba pengar brukar sällan vara en bra idé, såtillvida att det inte är nödvändigt vill säga. Du talar av erfarenhet gissar jag.
Bresho Postat 16 september 2018 Trådstartare Postat 16 september 2018 Vad bra det känns att ni tycker den låter bra! ni får gärna komma med fler tankar kring detta!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.