Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan.

Jag sysslar mycket med musik och musikinspelning och har startat ett nytt community för musiker där man kan lära sig och byta erfarenheter om inspelning. Man får även ladda upp musik gratis och ladda ner andras musik!

Själv jobbar jag som musiklärare i högstadiet och är på min andra fullängdare som jag ska ge ut själv och pressa senare i år.

Hjälp mig komma igång på allvar på:

http://MusikBanken.mine.nu

Annons
Postat (redigerat)

Ett utmärkt initiativ, bara en liten sak: Måste man bli medlem INNAN man tittar över reglerna?..... jag är gärna försiktig, se 😉 och ser reglerna först.

EDIT: är det de regler som ligger på "Regler" tabben som avses? 😆

-Dacke

Redigerat av Dacke
Postat

Finemang.. Är medlem nu.. Inga problem.. SKa hålla koll på ditt ypperliga community..

Bra initiativ faktiskt.. 😉 Lunar över designen va 😆

Postat

Det är reglerna som står på förstasidan, ja.

Går bra att läsa dom innan man registrerar sig.

Ang. studioforumet så är det så att man får gott om plats att lägga upp sin musik och då är det praktiskt att man kan kommentera inspelningarna på samma plats som de ligger och inte springa till någon annan sida för att få kommentarer.

Allt på MusikBanken kretsar till mångt och mycket kring den musiken som är uppladdad på servern framförallt.

Hoppas det känns lite klarare nu 😮

/S

Postat

Dessutom gör musikbanken skillnad på demos och färdiga verk, något jag uppskattar efterssom jag inte gör demos... inget fel på demos, alltså, men det är ju inte samma sak....

Jag är också reggad och har låtar uppe 😆 funkar finfint!

-Dacke

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.