Mijasofijah Postat 11 september 2018 Postat 11 september 2018 Hej alla! Nu har jag försökt i flera dagar, Det är såhär att det brusar hemskt mycket. Och jag fattar inte hur man får bort det :/. Tacksam för hjälp 🙂 Skickar med bilder så ni kan se om jag har gjort något fel med inställningar ?
candybag Postat 11 september 2018 Postat 11 september 2018 Vad är det för typ av brus? Konstant även när det inte spelas nåt? Hackigt ljud? Testa maxa buffer size.
Mijasofijah Postat 11 september 2018 Trådstartare Postat 11 september 2018 Nästan hela tiden, jag har testat. Det brusar fortfarande 🙁
Mijasofijah Postat 11 september 2018 Trådstartare Postat 11 september 2018 Som ett exempel, när jag har gjort tre plugin så funkar det bra, sen när femte kommer på så börjar det brusa.
candybag Postat 11 september 2018 Postat 11 september 2018 Vad har du för processor i datorn? Den kanske börjar bli skruttig och inte hänger med vid fler plugins?
Mijasofijah Postat 11 september 2018 Trådstartare Postat 11 september 2018 Oj det vet jag inte, hur ser man de? ?
candybag Postat 11 september 2018 Postat 11 september 2018 8 minuter sedan, Mijasofijah säger: Oj det vet jag inte, hur ser man de? ? Tryck CTRL+SHIFT+ESC och leta dig fram hit. Om du har PC dvs... ?
candybag Postat 11 september 2018 Postat 11 september 2018 Där har vi nog problemet, processorn är snart 10 år gammal. Nuvarande processorgeneration springer åttor runt din 🙂 Ska du producera utan att uppgradera datorn behöver du leta upp mjukvara och plugins som är lika gamla. Fasttracker 2 kanske 🙂
Mijasofijah Postat 11 september 2018 Trådstartare Postat 11 september 2018 Haha ja tänkte precis säga att datan är gammal ?. Ska testa med fasttracker.
Mijasofijah Postat 11 september 2018 Trådstartare Postat 11 september 2018 Angående uppdatera, hur gör man det? ?
candybag Postat 11 september 2018 Postat 11 september 2018 1 minut sedan, Mijasofijah säger: Haha ja tänkte precis säga att datan är gammal ?. Ska testa med fasttracker. Förlåt, fasttracker var inte riktigt en seriös rekommendation. Propellerheads Reason 5 borde funka, men kan vara svårt att få tag i. Det har dessutom inget VST-stöd, man är fast med de inbyggda modulerna. Alternativt någon FL version från 2008-2009. Uppgradering var fel ordval - finns tyvärr inget att spara från din klenod ? Återkom med en budget på minst 5000 så kan jag ge förslag. Man får vad man betalar för - 5000 är minimum smärtgräns.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.