slejnard Postat 19 augusti 2018 Postat 19 augusti 2018 (redigerat) Hallåj! Helt omgjord version uppe nu! Ändrat i mixen o trummor bla. Gjorde en ny låt som jag hoppas ni gillar. Jag är ytterligt tacksam för feedback på arr, mix och framförande. Redigerat 24 augusti 2018 av slejnard
slejnard Postat 24 augusti 2018 Trådstartare Postat 24 augusti 2018 Nya versionen, även i originalinlägget:
BDBergius Postat 24 augusti 2018 Postat 24 augusti 2018 Cool låt. 🙂 Tycker mixen är bra. Sången är i mitt tycke kanske lite stark i förhållande till gitarren, men det är ingen stor sak. Jag tycker också tajmingen på rytmgitarren i verserna är lite svajig. Det är inte så tajt som man skulle önska eller så är det eventuellt ett delay som stör? Över lag tycker jag det låter riktigt ballt. Gött jobbat!
slejnard Postat 25 augusti 2018 Trådstartare Postat 25 augusti 2018 Tack BDBergius! Svårt att få sången i lämplig nivå. Ska kolla det med gitarren också. Tack för bra feedback 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.